امیر توکلیان :

ترکیب اصلی تیم ملی،از کشتی گیران حاضر در رقابت های انتخابی تشکیل می شود

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت : هر کشتی گیری خواهان دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی فرانسه است باید در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد.
سه‌شنبه، 13 تير 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
ترکیب اصلی تیم ملی،از کشتی گیران حاضر در رقابت های انتخابی تشکیل می شود
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت : هر کشتی گیری خواهان دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی فرانسه است باید در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش راسخون، امیر توکلیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی در حالی آخر همین هفته در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که بدنه اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی از همین مسابقات انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی نفرات نخست مسابقات انتخابی به طور حتم ملی پوش رقابت های جهانی 2017 نخواهند بود گفت:طبق سنوات گذشته ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی 15 روز قبل از این مسابقات معرفی خواهد شد اما به طور حتم عملکرد کشتی گیران در رقابت های انتخابی بسیار مهم است ضمن اینکه دیدار حریفان مستقیم در هر وزن می تواند به کادر فنی کمک کند تا کشتی گیران مورد نظر را بهتر انتخاب کند.

دارنده مدال نقره جهان درباره غیبت کشتی گیران در رقابت های انتخابی اظهار داشت:بر اساس فرآیند حضور تمامی مدعیان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی الزامی است حالا اگر کشتی گیری به هر دلیل مثل آسیب دیدگی نتواند در این مسابقات شرکت کند مستندات خود را به فدراسیون ارائه می کند و پس از بررسی در کمیسیون های مختلف در نهایت شواری فنی نظر نهایی را برای این فراد اعلام خواهد کرد.

توکلیان درباره مصدومیت حسن رحیمی و عدم حضورش در رقابت های انتخابی گفت:رحیمی در سالهای گذشته هموراه حضور پر قدرتی در رقابت های انتخابی داشته و نشان داده برای کشتی گرفتن در این میدان مشکلی ندارد ولی امسال و در جریان تمرینات مصدومیت کهنه ای که داشت تشدید شد و به همین منظور شاید نتواند در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی روی تشک حاضر شود،به هر صورت حسن رحیمی یکی از بهترین سبک وزن های ایران و جهان است و امیدوارم با بهبودی کامل خیلی زود شرایط حضور و افتخار آفرینی دوباره در میادین مهم پیش رو را پیدا کند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.