والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان - ژاپن

بلندقامتان ایران در یک قدمی نخستین سکوی جهانی

در جدول مسابقات تیم برزیل با 3 برد و 9 امتیاز در صدر قرار دارد و آمریکا،ایتالیا و ایران هر سه با 2 برد و به ترتیب با 8 ، 6 و 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند.
شنبه، 25 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
بلندقامتان ایران در یک قدمی نخستین سکوی جهانی
در جدول مسابقات تیم برزیل با 3 برد و 9 امتیاز در صدر قرار دارد و آمریکا،ایتالیا و ایران هر سه با 2 برد و به ترتیب با 8 ، 6 و 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری صدا و سیما هفتمین دوره رقابت های والیبال جام قهرمانان دیروز با اولین باخت تیم ایران در شهر اوزاکای ژاپن پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات، این رقابت های 635 هزار دلاری تا 28 شهریور با حضور تیم های ایتالیا، آمریکا، ژاپن، برزیل، فرانسه و ایران برگزار می شود و به جز قهرمانان قاره ها و میزبان ، تیم ایتالیا با دعوت فدراسیون بین المللی در این رقابت ها شرکت کرد.مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و نتایج روز سوم و نتیجه و برنامه روز چهارم به این شرح است :

* در ورزشگاه 8200 نفری مونیسیپال جیمناسیوم شهر اوزاکا : بلندقامتان ایران در یک قدمی نخستین سکوی جهانی

ایران 0 - 3 برزیل (قهرمان دوره قبل)

- تیم ایران پیش از این 3 - 2 از سد ایتالیا و آمریکا گذشت.

فرانسه 0 - 3 آمریکا 

ایتالیا 3 - 1 ژاپن 


* شنبه 25 شهریور - در ورزشگاه 8200 نفری مونیسیپال جیمناسیوم شهر اوزاکا : 

برزیل  3 - 2 آمریکا

ایتالیا - فرانسه 


ایران - ژاپن (ساعت 14:45)

- در جدول مسابقات تیم برزیل با 3 و 9 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های آمریکا ، ایتالیا و ایران هر سه با 2 برد و به ترتیب با 8 ، 6 و 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند.تیم فرانسه با یک برد و 3 امتیاز پنجم است و تیم ژاپن بدون امتیاز در رده ششم جای دارد.

- تیم ایران پیش از این دو بار در این جام شرکت کرده است که سال 2009 در رده پنجم قرار گرفت و سال 2013 چهارم شد.در دوره قبل در سال 2013 تیم های برزیل ، روسیه و ایتالیا اول تا سوم شدند.

در والیبال جام قهرمانان تیم برزیل با 4 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم های کوبا با یک قهرمانی و نایب قهرمانی و 2 سومی در رده دوم و ایتالیا یک قهرمانی و 2 سومی در رده سوم قرار دارند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.