براندازم!!!

می خواهی برانداز باشی راهش این است؛ آتئیست باش، منافق باش، اصلاح طلب باش، اصول گرا باش، اپوزیسیون باش، غربگرا باش، هر چه می خواهی باش، فقط انقلابی نباش...
يکشنبه، 27 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
براندازم!!!
 می خواهی برانداز باشی راهش این است؛ آتئیست باش، منافق باش، اصلاح طلب باش، اصول گرا باش، اپوزیسیون باش، غربگرا باش، هر چه می خواهی باش، فقط انقلابی نباش...


راسخون : صدر اسلام را که نگاه می کنی، می بینی براندازها از هر قشری در هر عرصه ای بوده اند، گاه از نزدیکان پیامبر چون ابولهب (عموی پیامبر)، گاه دورتر چون ابوسفیان، گاه از ابتدا دشمن بودند و در پی براندازی چون ابوجهل و گاه بعدا به این صفوف ملحق شدند چون طلحه و زبیر؛ گاه لباس دین به تن داشتند چون معاویه و یزید، گاه باهوش و زیرک بودند چون عمروعاص و گاه احمق و نادان چون ابوموسی اشعری!(لعنت الله علیهم اجمعین)
حال هم همان است و تکرار تاریخ!.
 
برانداز یعنی همه ی آنهایی که از انقلاب ۵۷ تاکنون قصد سرنگونی این نظام را دا‌‌شته اند و دارند، اما همیشه سیلی محکمتری نسبت به دفعه قبل، از انقلابی ها خورده اند.
گاه از نزدیکان امام چون منتظری گاه دورتر چون بنی صدر و گاه از ابتدا دشمن چون صدام و گاه بعدا به صفوف دشمن ملحق شده اند چون رجوی، تا ترامپ و خاتمی و موسوی و پادوهایشان، همان هایی که فکر می کردند چون داماد لرستان و پسر آذربایجان هستند، پس رییس جمهور اند. یعنی نقشه بکشی که هم از داخل فشار بیاری هم از خارج، بعد نتیجه ی این همه تلاشت بشود قیام ۹ دی.
 
برانداز یعنی آن اعجوبه ای که عکس ترافیک خیابان های تهران را به عنوان اعتصاب وسایل حمل و نقل شخصی منتشر می‌کند.
یعنی آن مغز فندقی که از صف نانوایی محله ی حاجی آباد ساری فیلم بگیرد، اعتصاب سراسری درست کند، بفرستد برای شبکه های ماهواره ای و تیتر بزند قیام ساری!!!
یعنى آن خاک بر سری که در کازرون فرودگاه می زند و یک بندر در ایذه هم احداث می کند، تا خبر اعتصاب و اغتشاش را داغ تر کند. خداوند این شادی ها را از ما نگیرد.
 
برانداز یعنی ۷ آبان که می شود، برود زیارت پاسارگاد و مرگ بر عرب بگوید، بعد در تعطیلات نوروز سال بعدش کسی نتواند تن لش این آریایی را از دوبی و ابوظبی و... جمع کند!!!
یعنی کسی که خودش را آریایی می داند، ولی از سعودی برای براندازی پول می گیرد!!!
 
یعنی دستش در جیب انقلاب باشد، اما خوش رقصی اش برای ضدانقلاب!!!
یعنی سرش را به همراه گوشی ببرد زیر پتو، و مدام هشتگ بزند #براندازم تا رژیم چنج بشود!
 
فرمان را بچرخانیم کمی هم به خودمان نگاه کنیم.
 اصلا مجلسی که دغدغه حمایت از قشر ضعیف را ندارد، زد و بند و لابی گری می کند، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین را منتفی می کند، وزیر و مسبب حادثه قطار سمنان، هواپیمای یاسوج، افزایش تلفات جاده ای و... را سه بار ابقا می کند، برجام و FATF را تصویب می کند، آب در آسیاب برانداز ریختن است!
جوانکی که معلوم نیست کجا درس خوانده و چگونه سطوح حوزه را گذرانده ، بیاید در یک مجلس ویژه معمم و ملبس شود، منبر برود و در حضور بزرگترها امام جماعت شود، خود یک نوع برانداز نرمینه است!!!

برانداز یعنی آرمان های بلند امام کوخ نشین را با خوی کاخ نشینی تنزل بدهیم!!
چرا نمی فهمید که انقلاب جنم می خواهد نه شلغم و هشتگ!!!

می خواهی  باشی راهش این است؛ آتئیست باش، منافق باش، اصلاح طلب باش، اصول گرا باش، اپوزیسیون باش، غربگرا باش، هر چه می خواهی باش، فقط انقلابی نباش.
 فقط انقلابی نباش!!!
 

به قلم : حجت الاسلام سیدصادق موسوی
 

مطلب مرتبط :
تاسیس NGO های متعدد ؛ گامی برای براندازی نرم
برانداز هم یک وقت دیدی شدیم!
طرح سیا برای براندازی تشیع
پروژه براندازی نظام اسلامی
ماموریت غیرممکن کاخ سفید برای براندازی در ایران!
کشف کودتای عناصر ضد انقلاب برای براندازی جمهوری اسلامی



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.