گذشت اولیای دم به احترام حضرت معصومه(س)

با حضور مسئولین استانی ،شهرستان کیار، خیرین و مسئولین زندان شهرکرد و لردگان جلسه صلح و سازش با اولیای دم مددجو م.ج برگزار و منجر به گذشت اولیاء دم شد.
شنبه، 8 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گذشت اولیای دم به احترام حضرت معصومه(س)
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان های چهارمحال و بختیاری ؛ با حضور مسئولین استانی ،شهرستان کیار، خیرین و مسئولین زندان شهرکرد و لردگان جلسه صلح و سازش با اولیای دم مددجو م.ج برگزار  و منجر به گذشت اولیاء دم شد.

رئیس زندان شهرکرد با اعلام این خبر گفت: عفو وگذشت یکی از فضایل ومنش های نیک در رفتار واخلاق انسانی است و از سنت های پسندیده و توصیه شده از طرف معصومین ( علیهم السلام )است.

حمید کریمی ضمن اشاره به کرامات حضرت معصومه( علیها سلام) اضافه کرد: ارادت مردم استان به کریمه اهل بیت ( علیهم السلام) ستودنی است و بر همین اساس اولیای دم یکی از مددجویان زندان شهرکرد با تاسی به اخلاق کریمانه حضرت فاطمه معصومه(س) در سالروز وفات ایشان ، از حق قصاص خود گذشتند.

گفتنی است در این جلسه صلح و سازش فرماندار کیار، روسای و مددکاران زندان های مرکزی شهرکرد و زندان لردگان ، خیرین ، روحانیون ، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان لردگان و جمعی از ریش سفیدان و معتمدین محلی حضور داشتند.
گذشت اولیای دم به احترام حضرت معصومه(س)


 

مطالب مرتبط
مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در حسینیه امام خمینی(ره) + فیلم و عکس
پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی به‌ مناسبت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
فردا؛‌ مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.