دیدار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل با ظریف/ راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است

وزیر امور خارجه با اشاره به راه حل سیاسی به عنوان تنها راه حل بحران سوریه بر آمادگی کامل کشورمان برای هر نوع همکاری در چارچوب احترام به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد.
شنبه، 19 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دیدار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل با ظریف/ راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است
به گزارش راسخون، «گیر او پترسون» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه پیش از ظهر امروز (شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به راه حل سیاسی به عنوان تنها راه حل بحران سوریه بر آمادگی کامل کشورمان برای هر نوع همکاری در چارچوب احترام به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد.

«پترسون» نیز در این دیدار دیدگاه خود در خصوص روند سیاسی و دیگر موضوعات مورد علاقه را با وزیر خارجه کشورمان مورد تبادل نظر قرار داد.

گفتنی است، دیدار پترسون با ظریف در حالی انجام شد که بحران سوریه با آغاز عملیات ارتش این کشور برای بازپس‌گیری ادلب وارد مرحله جدیدی شده است.

در حالی اجلاس سران روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) قرار است در آینده نزدیک در تهران برگزار شود که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دو هفته پیش از مرگ آن خبر داده بود.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه همچنین قرار است امروز با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کند.


منبع: خبرگزاری مهر


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما