حسین بادامکی در گفتگو با راسخون:

مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست/شکست پرسپولیس را دیدم و حسرت خوردم

بازیکن سابق پرسپولیس و سرپرست فعلی شهرخودرو با بیان اینکه مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست، گفت: از دیدن فینال آسیا حسرت خوردم، چون پرسپولیس در فینال آسیا خیلی خوب بازی کرد و اگر اشتباهات فردی نبود، اولسان نمی توانست به آنها گل بزند.
يکشنبه، 30 آذر 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست/شکست پرسپولیس را دیدم و حسرت خوردم
حسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست سنگین شهرخودرو مقابل گل گهرسیرجان اظهار داشت: هرتیمی که باختی می آورد، طبیعی است که تحت فشار قرار بگیرد و هجمه  و انتقاد علیه آن درست شود. معتقدم چند بازی ای که از لیگ گذشته است، نتایجی که رقم زدیم مد نظر هواداران شهرخودرو و مردم مشهد نبوده اما توجه داشته باشید که ما با اکثر تیم های بالای جدول بازی کردیم. همه تیم های مدعی بودند و اکثربازی ها در خانه ی حریفان به میدان رفتیم. باتوجه به تغییرات زیادی که در تیم داشتیم، زمان می برد تا تیم روی فرم خوب قرار بگیرد. در کنار عدم ناهماهنگی، متاسفانه اشتباهات فردی بازیکنان ما در هر بازی باعث شده نتوانیم آن طور که باید نتیجه بگیریم. واقعا اشتباهات ما زیاد بوده و باعث شده تا نتایجی که استحقاقش را داشتیم، نگیریم.
 
باید از لحاظ ذهنی روی بازیکنان شهرخودرو کار کنیم
وی افزود: تیم ما به لحاظ فوتبالی بد بازی نکرده است. البته این روند خوب بازی کردن شهرخودرو در همه ی بازی ها نبوده است و قبول دارم که سینوسی کار کردیم. این روند بخشی به خود بازیکنان و ذهنیتی که دارند، برمی گردد. بازیکنان باید خودشان را در طول فصل مدیریت کنند و در همه ی بازی ها آمادگی شان خوب باشد نه اینکه یک بازی خوب باشند و بازی دیگر بد. حتما یکسری مشکلات در بازیکنان داریم که یک بازی خوب هستند و در بازی بعدی نمی توانند توانایی خودشان را به نمایش بگذارند. باید در ذهنیت بازیکنان تغییر ایجاد شود و بدانند که پیراهن کدام تیم را برتن کرده اند. هواداران پشت این تیم هستند و حرص و جوش نتایج بد را آنها می خورند. با نتیجه گرفتن تیم، مردم یک استان خوشحال می شوند و این شاد بودن در رفتار آنها در سطح شهر دیده می شود. باید بیشتر از لحاظ ذهنی روی بازیکنان کار کنیم.
 
می توانیم با یکی دو برد خودمان را بالا بکشیم
سرپرست تیم شهرخودرو تصریح کرد: امتیاز تیم ها به هم نزدیک است و قطعا با یکی دو پیروزی می توانیم دوباره خودمان را در جمع مدعیان ببینیم. هنوز تیم ها شکل نگرفتند و بازیکنان به صددرصد آمادگی نرسیدند. تیم ما هم هنوز شکل واقعی خودش را پیدا نکرده است. ما هربازی برای نتیجه گرفتن به زمین می رویم. هرچقدر بتوانیم خوب نتیجه بگیریم، رده ی ما در جدول بالا می رود. تیم های دیگر هم دنبال امتیاز گرفتن هستند. تیم ما تغییرات زیادی داشته هم در کادر فنی و هم بازیکنان. نیاز داریم تا تیم شکل بگیرد. انتظارات با توجه به تغییراتی که داشتیم باید منطقی و به جا باشد. چون چندسال گذشته تیم خوب نتیجه گرفته، نباید به تیم امسال فشار بیاوریم. هرسال فرق می کند و امسال بازیکنان زیادی از ما جدا شدند. بازیکنان جوان و آینده داری به تیم ما آمده اند و نباید به تیم فشار وارد کنیم. باید اندازه ی توانایی تیم انتظار داشته باشیم هرچند همه داریم تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.
 
شرایط شهرخودرو بحرانی نیست
حسین بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست؟ گفت: قطعا مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست و حمایت می شود. او قرارداد 3 ساله بسته و از همین رو برنامه ی بلندمدتی برای شهرخودرو دارد. حتما باید به این مربی جوان فرصت بدهیم تا توانایی اش را نشان دهد. تیم ما توانایی های زیادی دارد و حتما از این شرایط خارج خواهیم شد. تیم ما از لحاظ امتیازی و رتبه ی جدولی درست است که جایگاه خوبی را ندارد اما شرایط ما بحرانی نیست. با یکی دو برد اتفاقات خوب می افتد و می توانیم از این شرایط روحی بد تیم را بالا بکشیم. ما باید هوشیار باشیم تا امتیازات را از به راحتی از دست ندهیم و برای تک امتیازها تلاش کنیم تا در آینده افسوس این فرصت سوزی ها را نخوریم.
 مهدی رحمتی از سوی مدیریت تحت فشار نیست/شکست پرسپولیس را دیدم و حسرت خوردم
نمی خواهم روی ضعف های دفاعی شهرخودرو سرپوش بگذارم
وی ادامه داد: اگر دقت کنید در بازی با گل گهر آن طور که نتیجه رقم خورد و 3 بر یک باختیم، واقعا حق ما شکست نبود. فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که هدر رفت. در انتهای نیمه ی اول وقتی بازی رو به پایان بود، بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند و دروازه ی ما باز شد. در نیمه ی دوم اما تیم بالا آمد و بازهم شرایط نامناسب و تمرکز نداشتن دفاع ما باعث شد تا گرفتار اشتباه فردی بشویم و روی ضدحمله گل بخوریم. به نظرم روی گل سوم گل گهر داور می توانست خطای مهاجم حریف را بگیرد اما آن صحنه ی مشکوک را سوت نزد و گل سوم را خوردیم. با این همه نمی خواهم روی ضعف دفاعی تیم سرپوش بگذارم. قبول دارم که اشتباهات زیادی داریم و باید روی این نقاظ ضعف بیشتر کار کنیم و به قول معروف درس بگیریم تا در آینده بتوانیم نتیجه ی خوب بگیریم.
 
تیم های لیگ آن قدر تفاوت فنی نسبت به هم ندارند
سرپرست تیم شهرخودرو بااشاره به تیم گل گهرسیرجان تاکید کرد: تیم حریف واقعا امکانات خوبی دارد و سرمایه گذاری خیلی خوبی داشته است. آنها بازیکنان تاثیرگذاری به خدمت گرفتند و پرافتخارترین مربی ایران را در اختیار دارند. قطعا انتظار از این تیم زیاد است اما بازهم زمان می خواهند. تیم خیلی خوبی دارند که امکاناتش می تواند تیم را در ادامه ی راه کمک کند. معتقدم هنوز جدول لیگ بیستم شکل نگرفته و تیم های مدعی هم مشخص نشده اند. امسال تیم های خوب و مدعی زیاد داریم. فولاد، تراکتور، ساهان، استقلال، پرسپولیس و خیلی از تیم ها بازیکنان و تیم خوبی جمع کرده اند. تیم های لیگ ما آن قدر تفاوت فنی ندارند و هرتیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و در زمین تلاش کند، نتیجه می گیرد.
 
شکست پرسپولیس را دیدم و حسرت خوردم
حسین بادامکی در خصوص فینال آسیا و از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس گفت: فینال را دیدم و فقط حسرت خوردم. واقعا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان عالی و باتمام وجود بازی کردند. توانستند به گل هم برسند اما روی دو اشتباه فردی نتیجه را دادند. تیمی نبود که پرسپولیس به آن ببازد. واقعا از لحاظ فنی برتری آنچنانی ای نداشتند. روی غفلت 2 گل از روی نقطه پنالتی خوردیم. این فینال از آن دست بازی هایی بود که در آینده حسرتش را خواهیم خورد چون می توانستیم برنده شویم و شایسته ی قهرمانی هم بودیم. نمی دانم این هم از شانس پرسپولیس است که در طی 3 سال گذشته 2 بار به فینال رفته اما هر دوبار دست مربیان بسته بوده است. اولین بار که با برانکو تیم از پنجره ی نقل و انتقالاتی محروم بود و با 13 بازیکن به فینال رسید. امسال هم که امیری، پهلوان و آل کثیر نبودند و خیلی اتفاقات دیگری هم افتاد. فقط می توانم بگویم که حیف شد چون پرسپولیس مستحق گرفتن جام بود.
 
نباید شیری را به خاطر اشتباه تحت فشار گذاشت
وی در خصوص اشتباه مرگبار مهدی شیری که پنالتی بی مورد را تقدیم اولسان کره ی جنوبی کرد، افزود: اشتباه در فوتبال پیش می آید و نباید باخت را گردن این بازیکن انداخت. مهم این است که مهدی شیری تلاشش را کرد و وظیفه اش را انجام داد. در آن فشار و استرس یک لحظه شاید خون به مغزش نرسید و اتفاقاتی افتاد که نباید. متاسفانه در فضای مجازی اصلا شرایط خوبی وجود ندارد و نباید این قدر به بازیکنی که اشتباه می کند، فشار بیاورند. اولسان واقعا تیم قدرتمندی بود اما پرسپولیس این قدر خوب بازی کرد که به این تیم قدرتمند اجازه نداد مثل همیشه بازی کنند. آنها تک موقعیت هایی داشتند که استفاده نکردند. قطعا اگر خودمان اشتباه نمی کردیم نمی توانستند به پرسپولیس گل بزنند. داوری هم بعید می دانم تاثیرگذار بود. چون هر2 پنالتی درست بود و آن صحنه ی مشکوک آخر بازی هم که می توانست به سود پرپسولیس پنالتی بگیرد، شاید سخت گیری کرد و باید می گرفت.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.