آغاز انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

معاون فنی وآماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از روز سه شنبه سوم شهریور نیز دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق مراکز پستی در سراسر ایران توزیع می شود ، هر چند همه مندرجات این دفترچه همراه اصلاحیه چند کد رشته محل از در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار داده شده است . ..
چهارشنبه، 4 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
انتخاب رشته اینترنتی حدود 263 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز - چهارشنبه - در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش به نشانی http://www.sanjesh .org آغاز می شود.
 
   
به گزارش راسخون به نقل از واحد مرکزی خبر ، معاون فنی وآماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از روز سه شنبه سوم شهریور نیز دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق مراکز پستی در سراسر ایران توزیع می شود ، هر چند همه مندرجات این دفترچه همراه اصلاحیه چند کد رشته محل از در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار داده شده است .
 
ابراهیم خدایی با اشاره به اینکه آخرین مهلت انتخاب رشته یکشنبه هفته آینده ( 8 شهریور) خواهد بود ، گفت : دواطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند 50 کد رشته محل در فرم انتخاب رشته انتخاب نمایند و توصیه می شود انتخاب رشته نهایی را به روزهای آخر موکول نکنند.
 
معاون فنی وآماری سازمان سنجش تصریح کرد: حدود 100 هزار نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد که نتایج نهایی آن در دهه سوم شهریور اعلام خواهد شد.
 
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اول مرداد با شرکت 360 هزار داوطلب در 69 کد رشته امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.