100هزار بازديد روزانه از وب‌سايت «راسخون»

با گذشت تنها دو سال و چهارماه از راه‌اندازي وب‌سايت «راسخون»، اين پايگاه اينترنتي روزانه 100هزار بازديدكننده دارد.
شنبه، 19 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
100هزار بازديد روزانه از وب‌سايت «راسخون»
راسخون : مشاور سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در نشستي خبري كه به مناسبت برگزاري همايش كاربران وب‌سايت «راسخون» در مشهد برگزار شد، هدف از تأسيس مؤسسه فرهنگي هنري «نور راسخون» را ترويج علم و تزكيه‌ي جامعه عنوان كرد.
 
به گزارش خبرنگار راسخون ، حجت‌الاسلام و المسلمين سيداحمد سجادي با اشاره به اين‌كه تنها 2سال و چهارماه از تأسيس وب‌سايت «راسخون» مي‌گذرد گفت: اين وب‌سايت هم‌اكنون بالغ بر 100هزار بازديدكننده در روز دارد كه با توجه به فارسي بودن آن، بيشتر بازديدكنندگان ايراني هستند.
 
مديرعامل مؤسسه «نور راسخون» مطالب درج‌شده در وب‌سايت را متنوع دانست و تصريح كرد: بيش از 50هزار مقاله در موضوعات دين و زندگي، هنر، علوم نوين، وقف و... در راسخون وجود دارد.
 
وي با اشاره به بخش مشاهير اين وب‌سايت گفت: در تلاشي يك‌ساله زندگي‌نامه‌ي 21هزار شخصيت علمي، ديني، فرهنگي و هنري كه اكثر آنها ايراني هستند در «راسخون» گردآمده است.
 
سجادي «راسخون» را وب‌سايتي براي مذهبيون دانست و گفت: در راستاي عمل به نيات واقفان در جهت گسترش فرهنگ اسلامي، تلاش كرده‌ايم تا هيچ شائبه‌اي از فعاليت‌هاي غيرمرتبط در اين پايگاه اينترنتي وجود نداشته باشد.
 
مديرعامل مؤسسه «نور راسخون» در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح تلاش‌هايي كه براي برقراري هرچه بيشتر ارتباط با كاربران صورت گرفته اشاره كرد و گفت: تاكنون در شهرهاي اصفهان و يزد همايش كاربران وب‌سايت «راسخون» برگزار شده و با توجه به نتايج مثبت به‌دست آمده، امروز كه مبعث رسول اكرم(ص) كاربران اين وب‌سايت در  مشهد و نيمه‌ي شعبان در همدان گردهم خواهند آمد.
 
سجادي در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره‌ي گسترش زبان‌هاي مورد استفاده در سايت گفت: با تصميمي كه اخيرا در هيأت مديره‌ گرفته شده، زبان‌هاي عربي و انگليسي تا دوسال ديگر به طور كامل راه‌اندازي خواهند شد.
/2759/

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.