اخراج علی کریمی به جرم روزه خواري و توهین

علی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین تهران به دلیل برخی تخلفات و عدم تمکین در اجرای مقررات از این باشگاه اخراج شد.
دوشنبه، 25 مرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اخراج علی کریمی به جرم روزه خواري و توهین

راسخون: به گزارش خبرنگار ورزشی جهان یک روز پس از انتشار خبر روزه‌خواري علي كريمي در تمرين و توهينش به مسئولان منشور اخلاقي ،مديران استيل امروز با اطلاعیه ای وی را برکنار کردند.
در اطلاعیه این باشگاه آمده است:
باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می داند در مقابل عدم تمکین در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری آقای علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج این بازیکن را اعلام نماید.

از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذکرات سرپرست تیم ، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است ، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم می باشد.

بی تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد ، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می آورد.

بی گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه های معرفتی ، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی شود. از همین رو امیدواریم که اقدام باشگاه استیل آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور گردد و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله ای در جهت نیل به تعالی تلقی گردد.

1002
منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.