در قالب يك مسابقه

«عجيب‌ترين تابلو از مبارك مخلوع» در التحرير قاهره ترسيم مي‌شود

مسابقه ترسيم «عجيب‌ترين تابلو از مبارك مخلوع» هفته آينده در ميدان التحرير قاهره با حضور مردم و هنرمندان اين كشور برگز مي‌شود.
يکشنبه، 13 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«عجيب‌ترين تابلو از مبارك مخلوع» در التحرير قاهره ترسيم مي‌شود

راسخون : مسابقه ترسيم «عجيب‌ترين تابلو از مبارك مخلوع» هفته آينده در ميدان التحرير قاهره با حضور مردم و هنرمندان اين كشور برگزار مي‌شود.
 

 به گزارش راسخون به نقل از پايگاه خبري المنار، گروهي موسوم به «جماعت بازار قاهره براي هنر معاصر» قصد دارد مسابقه ترسيم «عجيب‌ترين تابلو از مبارك مخلوع» را در ده سپتامبر(19 شهريور) آينده در ميدان التحرير قاهره برگزار كند.


اسلام مصري، موسس اين گروه در اعلاميه‌اي كه در رسانه‌ها از جمله فيس‌بوك منتشر كرده، آورده است كه در اين مسابقه همه موافقان و مخالفان مبارك مي‌توانند حاضر شوند چراكه اين مسابقه و تابلوهاي آن تعبير مردم مصر از محاكمه مبارك و چگونگي آن و چشم‌انداز مردم از اين محاكمه و تصور آنان از اعدام مبارك خواهد بود.


اين گروه اعلام كرده است كه شركت‌كنندگان مي‌توانند با كاريكاتور، عكس‌هاي فتوشاپ، نقاشي ديجيتال در اين مسابقه شركت كنند و از ميان آثار 5 اثر انتخاب و در متروي قاهره به نمايش گذاشته مي‌شود.


پس از پيروزي انقلاب مردمي مصر هنر تجسمي از جمله كاريكاتور، نقاشي و ... مورد توجه بسياري از مردم وهنرمندان اين كشور براي ابراز تمايلات و آرمان‌هاي انقلابي آنان شده است.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.