رئیس سازمان بازرسی كل كشور:

صحنه‌های ‌پرشور مردمی در انتخابات ‌گذشته بار دیگر ‌تکرار می‌شود‌

عضو شورای دستگاه‌های نظارتی کشور با بيان اينكه ‌مردم غیور ایران به مسئولان اعتقاد و اطمینان زیادی دارند گفت: به همین دليل با اعتقاد راسخ در انتخابات مشارکت می‌کنند و به طور قطع صحنه‌های حضور پرشور مردمی در انتخابات دوره‌های گذشته بار دیگر در دوره آینده تکرار می‌شود.
پنجشنبه، 17 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صحنه‌های ‌پرشور مردمی در انتخابات ‌گذشته بار دیگر ‌تکرار می‌شود‌

راسخون : عضو شورای دستگاه‌های نظارتی کشور با بيان اينكه ‌مردم غیور ایران به مسئولان اعتقاد و اطمینان زیادی دارند گفت: به همین دليل با اعتقاد راسخ در انتخابات مشارکت می‌کنند و به طور قطع صحنه‌های حضور پرشور مردمی در انتخابات دوره‌های گذشته بار دیگر در دوره آینده تکرار می‌شود.
 

 به گزارش راسخون به نقل از فارس، حجت‏الاسلام مصطفی پورمحمدی شب گذشته در آیین معارفه مدیرکل جدید بازرسی استان سمنان که در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: انتقادهای مردمی که از عملکرد مدیران می‌شود، نشان اختلاف و تفرقه ندارد بلکه نشان‏دهنده دلسوزی برای پیشرفت نظام است.
 

وی تصریح کرد: کوبیدن در اتاق‌های مدیران و مسئولان اجرایی توسط مردم گویای آن است که مردم از ما انتقادهای زیادی دارند اما در عین حال، مردم ایران با مسئولان کشوری خود احساس یکدلی می‌کنند.
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ‌مردم غیور ایران به مسئولان اعتقاد و اطمینان زیادی دارند که اگر غیر از این بود، این نظام 30 سال پا بر جا نمی‌ماند.
 

پورمحمدی افزود: به همین دليل با اعتقاد راسخ در انتخابات مشارکت می‌کنند و به طور قطع صحنه‌های حضور پرشور مردمی در انتخابات دوره‌های گذشته بار دیگر در دوره آینده تکرار می‌شود.
 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که نباید هر منتقدی که تلخ و زننده سخن می‌گوید را دشمن نظام و انقلاب اسلامی پنداشت زیرا تکلیف مدیران در برابر انتقاد، گوش دادن و بررسی مجدد عملکرد خود است.
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: منتقد بر حسب تکلیف خود باید عادلانه و اخلاقی نقد کند و اگر غیر از این بود، نباید منکر نقد وی شویم و در هر حالتی مدیران کشور سعی کنند تا روحیه انتقادپذیری خود را حفظ کنند.
 

پورمحمدی افزود: بدون تردید ما در بهترین نظام‌های دنیا زندگی می‌کنیم و نیز در خدمت بهترین ملتی هستیم که در صفا، دینمداری و خداجویی همیشه پیشگام بوده و هستند.
 

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور از جمله معدود سازمان‌های کشوری است که در آن استقلال فکری و بیانی بسیار زیادی وجود دارد و کم‌ترین حاشیه‌ها مربوط به این حوزه کشور است.
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی از جمله دستگاه‌هایی است که به ساز و کارهای اداری و بودجه‌ای بسیار زیاد و وسیعی نیاز ندارد و به همین دلیل می‌تواند به راحتی بر حسب جایگاه مخصوص خود از عملکرد مجلس انتقاد کنیم.
 

پورمحمدی افزود: خوشبختانه در حال حاضر از دیدگاه نظارتی شاهد هستیم که در کشور ما مدیران زحمتکش و دلسوزی وجود دارند.
 

وی تصریح کرد: در دنیای امروز مدیران خوب ارزشمندترین ظرفیت‏ها محسوب می‌شوند و بر این اساس، وقت آنها نیز ارزشمند و مهم است.
 

رئیس سازمان بازرسی گفت: کشور دارای منابع و ذخایر زیادی است که بخشی از آنها مادی و بخشی از آنها مربوط به نیروی انسانی است و با وجود مدیران و مردم خوب باید خروجی‌های مطلوبی از عملکرد مدیران داشته باشیم.
پورمحمدی افزود: ایران اسلامی با دارا بودن  15 همسایه، دومین کشور دنیاست که بیشترین همسایه‏ها را دارد و علاوه بر این، دارای 18 هزار کیلومتر مرز خاکی و آبی است.
 

وی تصریح کرد: چنین کشوری در شرایطی با آرامش و رفاه نسبی توانسته است تا زندگی مردم خود را اداره کند تا جایی که آمریکا ابرقدرت پوشالی جهان نخستین دشمن خود را کشور ایران قرار داده است.
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ایجاد یک محیط تقریباً امن اجتماعی و اقتصادی در بدترین شرایط امنیتی منطقه زیر فشارها و تحریم‌های متعدد و گسترده، گویای عملکرد خوب مدیران است.
 

پورمحمدی افزود: هرچند باید شکرگزار این موفقیت‌ها و نعمت‌ها باشیم اما هیچگاه نباید به این میزان بسنده کرده و باید نواقص و ناکامی‌های موجود را در کنار موفقیت‌ها ذکر کنیم.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.