سوال الهیان از وزیر علوم:

علت تاخیر در تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد چیست؟

پاسخگویی دانشجو به اهداف پشت پرده جريان خاص در دانشگاه آزاد
يکشنبه، 24 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
علت تاخیر در تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد چیست؟

راسخون : پاسخگویی دانشجو به اهداف پشت پرده جريان خاص در دانشگاه آزاد

                
نماینده تهران با انتقاد از تاخیر در برگزاری اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد، خواستار پاسخگویی دانشجو وزیر علوم به اهداف پشت پرده جريان خاص در دانشگاه آزاد اسلامی شد.
 

به گزارش راسخون به نقل از جهان، زهره الهیان نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اولين جلسه هيأت امناي دانشگاه آزاد قرار بود هفته گذشته برگزار شود، گفت: طبق اعلام قبلي وزیر و شورايعالي انقلاب فرهنگي زمان برگزاري جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد حداكثر تا هفته اعلام شده بود، اما متاسفانه این جلسه تاخیر افتاد و زمان برگزاري آن به بعد از انتخابات مجلس نهم موکول شد.

وی با تاکید بر اینکه کامران دانشجو وزير علوم و تحقيقات باید درخصوص تاخیر در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: وزیر باید توضیح دهد که علت عدم برگزاري اولين جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد و تعيين رئيس جديد اين دانشگاه چيست ؟

چهره شاخص اصولگرایان مجلس تاکید کرد: وزیر علوم باید پاسخ دهد که با تاخير در برگزاري اين جلسه تا بعد از انتخابات مجلس نهم، چه اهداف پشت پرده اي توسط جريان خاص در دانشگاه آزاد دنبال مي شود؟

الهیان گفت: در توجيه اين تاخیر استناد به مصوبه اي از سوي وزارت كشور مبني بر عدم تغيير مديران تا قبل از انتخابات مجلس نهم شده است.



وی افزود: اين امر سئوال جدي در افكار عمومي و در ميان دانشجويان آگاه و عدالت طلب متبادر مي‌نمايد كه آيا اهداف انتخاباتي و به دست آوردن كرسي هايي در مجلس آينده در جهت تأمين منافع جرياني خاص در دانشگاه آزاد مطرح است.

نماینده تهران اضافه کرد: به راستي اين جريان چه منافعي در دانشگاه آزاد دنبال مي‌كند كه اينچنين با چنگ و دندان به دنبال حفظ موقعيت مدير ۳۰ ساله دانشگاه آزاد مي‌باشد.



الهیان تصریح کرد: قطعاً از نظر افكار عمومي و نمايندگان مردم استناد به مصوبه وزارت كشور امري غير قابل قبول مي باشد چرا كه دانشگاه آزاد به عنوان يك مؤسسه غير دولتي و غير انتفاعي به هيچ عنوان مشمول اين مصوبه نمي باشد.

وی افزود: اینجانب در همین رابطه سوالی از وزیر علوم و تحقیقات مطرح کردم که وزیر باید با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات به آن پاسخ دهد.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

115

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.