توصیه مقام معظم رهبری به مردم درباره سرشماری نفوس و مسکن؛

مردم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند

مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران درباره سرشماری نفوس و مسکن مرقوم فرمودند: توصیه می کنم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند تا دولت با اتکا به آن بتواند برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد.
دوشنبه، 2 آبان 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مردم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند

راسخون : مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران درباره سرشماری نفوس و مسکن مرقوم فرمودند: توصیه می کنم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند تا دولت با اتکا به آن بتواند برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد.
 

به گزارش راسخون، به نقل از فارس، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، عادل آذر در تاریخ 25 مرداد 90 نامه‌ای را درباره سرشماری نفوس و مسکن سال 90 خدمت مقام معظم رهبری نوشت که حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری درتاریخ 21 شهریور پاسخ مقام معظم رهبری را به نامه یاد شده به این شرح ارسال کردند:


"توصیه می‌کنم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند تا دولت با اتکا به آن بتواند برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد و اولویت‌ها را در مسائل مختلف کشور رعایت کند. پایه‌ برنامه‌ریزی‌های کشور آمار است که با سرشماری به‌دست می‌آید، هرچه سرشماری دقیق‌تر و صحیح‌تر باشد برنامه‌ها صحیح‌تر و درست‌تر خواهد بود؛ بنابراین مردم در امر سرشماری کمک کنند".

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

112

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.