اخبار تیم فوتبال استقلال؛

طعنه آبی ها به قرمزها: هم پول می گیرند هم پاداش! / نظر مثبت کی روش برای دعوت فرزاد حاتمی

استقلالی ها با فشردگی بسیار زیادی بازیهای لیگ و جام حذفی را پشت سر می گذارند. از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال قصد دارند در نیم فصل دوم تعداد نفرات خود را برای حضور در تیم ملی افزایش دهند.
دوشنبه، 25 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طعنه آبی ها به قرمزها: هم پول می گیرند هم پاداش! / نظر مثبت کی روش برای دعوت فرزاد حاتمی

استقلالی ها با فشردگی بسیار زیادی بازیهای لیگ و جام حذفی را پشت سر می گذارند. از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال قصد دارند در نیم فصل دوم تعداد نفرات خود را برای حضور در تیم ملی افزایش دهند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال دوشنبه به مصاف تیم فوتبال مس کرمان می رود، آبی ها قصد دارند در نیم فصل دوم به تعداد نفرات خود برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان بیافزایند زیرا امیر قلعه نوعی معتقد است که اعضای تیمش با شرایط متفاوت در ترکیب استقلال حضور دارند و اوضاع برای این تیم و تیم ملی متفاوت است این موضوع شرایط را برای آنها تغییر داده است.

اعضای تیم استقلال اعلام کردند در نیم فصل دوم شرایط برای این تیم تغییر کرده است و عملکرد تیم و تک تک نفرات متفاوت پیش می رود و از طرف دیگر بازیکنان با اوضاعی ایده آل استقلال را همراهی می کنند زیرا این تیم توانسته جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و با اوضاعی ایده آل برای بازی های بعدی آماده شود. از طرفی چند بازیکن این تیم در ترکیب استقلال با آمادگی بسیار زیادی روبه رو شده اند و در ادامه بازی ها برای حضور در تیم ملی آماده می شوند و در این میان مسئولین و مربیان تیم ملی باید به این شرایط توجه داشته باشند و اوضاع را طوری پیش ببرند که حقی از استقلالی ها ضایع نشود و بازیکنان این تیم پس از اعلام نفرات تیم ملی آرامش و انگیزه و روحیه ی خود را از دست ندهند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال امیداوارند که در نیم فصل عملکرد تک تک نفرات زیر ذره بین قرار بگیرد و بازیکنانی که حقشان حضور در تیم ملی است انتخاب شوند. اما این اتفاق منوط به شرایط خاص مربیان تیم ملی است، این در حالی است که صحبت از حضور فرزاد حاتمی در تیم ملی است زیرا کی روش چند بازی تیم استقلال را زیر نظر گرفته و در این خصوص به نتایجی قابل توجه رسیده و توانسته است، اوضاع را طوری پیش ببرد تا کی روش به این بازیکن بیاندیشد و اعلام کند که نام وی در فهرست تیم ملی برای دور بعد قرار بگیرد. این در حالی است که تیم ملی اعلام کرده است که مشکلات موجود در خط حمله تیم ملی عامل این است که شرایط برای حضور یک مهاجم جوان در تیم ملی ایده آل باشد و فرزاد حاتمی جزو گزینه های اصلی است که بتواند با اوضاع مطلوب برای حضور در تیم ملی آماده شود.

قلعه نوعی مشکل اشجاری و نکونام را حل کرد

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در خصوص آشتی بازیکنان و نوع رفتار اعضای تیمش اخطار و اولتیماتوم لازم را ارائه کرده و در این خصوص معتقد است که شرایط برای اعضای این تیم به گونه ای است که بازیکنان باید یکسری مسائل را در خصوص دیگر همبازیان خود رعایت کنند تا تیم دچار مشکلات خاص نشود و حاشیه و حرف وحدیث در این خصوص مطرح نشود؛ این در حالی است که اوضاع برای اعضای این تیم متفاوت است زیرا بدلیل حضور بازیکنان نامی شرایط برای کنترل سخت تر از قبل است، در این خصوص امیر قلعه نوعی وارد ماجرا شده و اخطار لازم را به اعضای این تیم ارائه کرده است.

 زیرا به عقیده ی وی اعضای این تیم باید با شرایط خاص در کنار یکدیگر بازی ها را پیش ببرند که تیم دچار مشکلات جدی نشود واستقلال به حاشیه نرود. این در حالی است که گفته شد جواد نکونام با حسن اشجاری مدافع جدید این تیم دچار مشکلات جدی است که همچنان نیز ادامه دار است اما این موضوع توسط امیر قلعه نوعی حل شد زیرا سرمربی این تیم اعلام کرده که قصد دارد بدلیل حرف و حدیث های مطرح شده اتاق های بازیکنان را با شرایطی خاص تغییر دهد تا اکثر بازیکنان که حرف و حدیث در موردشان بسیار زیاد است با اوضاع متفاوتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به این شایعات پایان دهند و در رفتار و اخلاق خود تجدید نظر داشته باشند.

شایان ذکر است که امیر قلعه نوعی در خصوص قهر و آشتی بازیکنان به آنها توصیه کرده و خواستار این است که به این رفتارها در استقلال پایان دهند.

مصدومیت محمدرضایی ادامه دارد

محمدرضایی هافبک تیم استقلال در بازی استقلال با ابومسلم دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی کردن ادامه دهد. از طرفی امیر قلعه نوعی وی را در ترکیب ثابت استقلال قرار می دهد و از وی استفاده می کند و در حال حاضر با شرایط به وجود آمده وی برای قرار دادن این بازیکن در ترکیب ثابت تیم دچار تردید شده است.

براساس این گزارش محمد رضایی به محض ورود به تیم استقلال با شرایط خاص روبه رو شده است و توانست نظر مثبت سرمربی را جلب کند و این در حالی است که وی با این اوضاع توانست هاشم بیک زاده را نیمکت نشین کند.اما مصدومیت و دوری از ترکیب استقلال عامل این است که وی حضور در ترکیب ثابت استقلال را از دست دهد و دچار مشکلاتی شود و امیر قلعه نوعی از بازیکن قدیمی خود در ترکیب استقلال استفاده کند. این در حالی است که حواشی بسیار زیادی نیز در خصوص حضور محمد رضایی در ترکیب استقلال مطرح است و این مسائل عاملی است که اوضاع را برای این بازیکن متفاوت می کند، به همین دلیل وی با شرایط خاصی روبه رو شده است و از پزشکان در خواست کرده که مصدومیت وی را با اوضاع متفاوتی دنبال کرده و هرچه سریعتر شرایط را برای حضور وی در تمرینات تیم استقلال فراهم کنند.

آنالیز کادر فنی: برهانی فرصت های زیادی را از دست داد

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با شرایط خاصی در ترکیب این تیم قرار می گیرد.

وی که در نیم فصل اول عنوان نفر اول خط حمله تیم استقلال را از آن خود کرده بود در نیم فصل دوم با اوضاعی متفاوت روبه رو شده است و این موضوع وضعیت را برای حضور وی در ترکیب تیم و همچنین آمادگی در ترکیب تیم تغییر داده است این موضوع توسط مربیان تیم استقلال مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، آرش برهانی در ادامه بازیهای لیگ در یک نیم فصل دوم نتوانسته است توقعات را برآورده کند و حتی آماده رکورد زنی در تیم استقلال است اما به دلیل فشار زیاد ناشی از حضور دیگر مهاجمان و مشکلاتی که برای حضور در ترکیب استقلال و تمرکز لازم دارد، نتوانسته است با اوضاعی ایده آل روبه رو شود و حتی یک گل باقی مانده تا رکورد علی جباری را بشکند. از طرفی مربیان تیم استقلال در این خصوص اقداماتی را انجام داده و شرایط را طوری پیش برده اند که اوضاع را بررسی کنند. اما پس از بررسی های لازم مربیان اعلام کردند که آرش برهانی موقعیت های بسیار زیادی را از دست می دهد و این موضوع عاملی است که وی در ترکیب استقلال دچار مشکلاتی شود و امیر قلعه نوعی از وی در تیم استفاده نکند و مهاجمان جدید اما آماده تر استقلال را بر این بازیکن ترجیح دهد.

از طرفی سرمربی استقلال بارها به موضوع حضور این بازیکن در ترکیب تیم و بی دقتی هایی که ایجاد شده، اشاره کرده و در این خصوص مباحثی میان اعضای کادر فنی مطرح شده است، زیرا آبی ها برای حفظ صدرنشینی به حضور مهاجمان آماده و به ثمر رسیدن گل های بیشتری نیاز دارند و در این خصوص مشکلاتی برای آنها به وجود آمده است.آرش برهانی نیز به همین دلیل مورد انتقاد است زیرا در حال حاضر فرزاد حاتمی و موسوی با اوضاع بهتری روبرو هستند و این موضوع امیر قلعه نوعی را نگران کرده است زیرا وی روی گلزنی های آرش برهانی حساب ویژای باز کرده بود.

طعنه آبی ها به قرمزها: هم پول می گیرند و هم پاداش

اعضای تیم استقلال همچنان با مشکلات ملی روبرو هستند و این موضوع عاملی است که بازیکنان تیم هر چند وقت یک بار به این مسائل اشاره کرده و به نوعی اعتراض خود را اعلام کرده و از مسئولان بخواهند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و حداقل نیمی از این مشکلات را حل و فصل کنند تا بازیکنان به این حرف و حدیثها پایان دهند، اما به این مشکلات هر روز افزوده می شود.

براساس این گزارش: بازیکنان تیم استقلال این بار علاوه بر اعتراض به شرایط مالی خود در تیم به این موضوع اشاره کردند که استقلال همواره و از ابتدای فصل با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو است اما در مقابل تیم پرسپولیس با اوضاع متفاوتی بازی ها را ادامه می هد و اعضای این تیم هیچ مشکلی را حس نمی کنند زیرا آنها هم به پول خود در زمان اعلام شده می رسند و هم پس از بردها پاداش قابل توجهی را دریافت می کنند؛ بازیکنان تیم استقلال به این موضوع اشاره کردند و حتی مدعی هستند که مسئولان باید در این خصوص به شرایط پرسپولیس توجه کنند زیرا استقلالی ها در حالیکه در صدر جدول حضور دارند یک صدم شرایط پرسپولیس را ندارند و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم دچار مشکلاتی جدی شوند و حتی در این خصوص بحثهایی را مطرح کنند که اوضاع را از نظر روحی روانی برای آنها دچار تغییرات کند.

آبی ها مدعی شدند که پرسپولیس در حالیکه شرایط ایده آل ندارد اما از نظر مالی با آبی ها متفاوت است و مسئولان هیچ توجهی به این موضوع ندارند زیرا آبی ها تابحال حتی نتوانستند قسمتی از پیش قراردادهای خود را دریافت کنند و این موضوع عامل این است که اعضای این تیم را با شرایطی روبرو کرده که حتی مدعی هستند که تمرکز لازم را برای ادامه مسابقات ندارند.

دروازه بان استقلال رسما کاپیتان دوم شد

اعضای تیم استقلال برای بازوبند کاپیتانی و موضوع رهبری تیم مشکلات زیادی در تیم ایجاد کردند و حتی حرف و حدیثها در این خصوص افزایش یافت و حتی بحثهایی عنوان شد که مسئولان را به آن داشت تا وارد میدان شده و اقداماتی را انجام دهند که عامل این باشند تا امیر قلعه نوعی رسما اقدام کرده و کاپیتان اول تیمش را از بین کاندیداها معرفی کند تا به این مباحث خاتمه داده باشد.

براساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در مورد بحث کاپیتانی با اوضاعی روبرو شدند که حتی در این خصوص بحثهایی مطرح شد که باعث شد اخلاق خیلی بازیکنان تغییر کرده و حتی رفتار چند بازیکن با یکدیگر متفاوت شود و این موضوع عاملی است که برای آبی ها تغییر می دهد و حتی امیر قلعه نوعی اعلام کرد بازیکنانی که حاشیه ساز باشند از جمع کاندیدهای کاپیتانی حذف می شوند و این موضوع برای مهدی رحمتی اتفاق افتاد اما در حال حاضر این دروازه بان با اوضاعی روبرست که می تواند به عنوان کاپیتان، استقلال را همراهی کند این دروازه بان که بازوبند را به دیگر اعضای تیم سپرده بود با اوضاعی روبرو شده است که می تواند به عنوان کاپیتان دوم، تیم استقلال را همراهی کند.

حتی مجتبی جباری در بازی هایی که به عنوان بازیکن ثابت استقلال را همراهی نمی کند بازوبند را به مهدی رحمتی می سپارد و آنرا از وی نمی گیرد تا دروازه بان آبی ها به عنوان کاپیتان این تیم را همراهی کند این بازیکن با شرایطی روبرو شده است که توانست نظر مثبت امیر قلعه نوعی را به خود جلب کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.