دژاگه : برابر اورتون بدشانس بودیم / منچستر‌سیتی تیمی رویایی است

اشکان دژاگه با اعلام اینکه باید شکست برابر اورتون را فراموش کرد، منچستر‌سیتی را تیمی رویایی و خطرناک توصیف کرد.
سه‌شنبه، 26 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دژاگه : برابر اورتون بدشانس بودیم / منچستر‌سیتی تیمی رویایی است

اشکان دژاگه با اعلام اینکه باید شکست برابر اورتون را فراموش کرد، منچستر‌سیتی را تیمی رویایی و خطرناک توصیف کرد.
 

به گزارش راسخون  به نقل از ایسنا، فولام در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر فولام با نتیجه 4 بر یک شکست خورد تا این تیم همچنان در رده 19 جدول باقی بماند. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام درباره شکست برابر اورتون گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی برابر اورتون سخت خواهد بود زیرا آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند. در نیمه دوم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و حتی پس از آن نیز می‌توانستیم بار دیگر گلزنی کنیم که موفق نشدیم. فکر می کنم در آن موقع داشتیم خوب بازی می‌کردیم که گل دوم آنها شیرازه تیم ما را از پاشید.
 
گل دوم اورتون که بسیار حساس بود را سیمون کولمن مدافع راست اورتون به ثمر رساند. اشکان دژاگه در آن صحنه در سمت چپ تیم خود قرار داشت و گل اورتون از جناح دژاگه به ثمر رسید.
 
دژاگه درباره مسئولیتش درباره گل دوم اورتون گفت: آن گل تقصیر من بود. نباید آن منطقه را خالی می گذاشتم. پس از آن گل اورتون توانست 2 گل دیگر به ثمر برساند که فکر می کنم با خوش‌شانسی موفق به انجام آن شدند. در کل روز خوبی برای ما نبود. 4 بر یک شکست سنگینی است اما فوتبال همین است. باید تمرینات خود را به سختی دنبال کنیم تا بتوانیم خود را برای بازی بعدمان برابر منچستر‌سیتی که آن هم بازی سختی خواهد بود آماده کنیم.
 
دژاگه درباره رویارویی با منچستر‌سیتی در پایان گفت: آنها تیم بسیار رویایی و خطرناکی هستند. پیروزی 6 بر 3 منچستر‌سیتی برابر آرسنال باور نکردنی بود. آنها مهاجمان خیلی قوی دارند. باید بازی برابر اورتون را فراموش کنیم و به فکر بازی با منچسترسیتی باشیم تا بتوانیم از بازی برابر منچستر‌سیتی امتیاز بگیریم.
 
فولام در هفته هفدهم لیگ برتر باید در خانه از منچستر‌سیتی پذیرایی کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.