«شهر دقیانوس» از شبکه سحر پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می‌شود.
چهارشنبه، 6 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«شهر دقیانوس» از شبکه سحر پخش می‌شود

ویرایش عکس تیر 99

مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل ازفارس ، مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای فرانسوی شبکه سحر به اتمام رسیده و آماده پخش است.مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» به سرپرستی زیرنویس کبری ملیحی برای مخاطبان سیمای فرانسوی این شبکه زیرنویس شده و در انتظار پخش است.

ترجمه متون «شهر دقیانوس» را النا انگیزی به فرانسوی برعهده داشته و آناهید همپارتیان ویرایش متون ترجمه شده را انجام داده است. اپراتور زیرنویس «شهر دقیانوس» کبری ملیحی بوده است.

سریال «شهر دقیانوس» که به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی ناصر عنصری بر اساس فیلمنامه ای از بیژن میرباقری و محمدرضا هاشمی تولید شده است، داستان جوانی است که باید جسد پدرش را برای دفن به جیرفت ببرد و آنجا اتفاقهایی برای او و خانواده‌اش می‌افتد. این مجموعه محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک  سیما است.

سام درخشانی، عاطفه نوری، کامران تفتی، نگار فروزنده، محمد صادقی، نصر فخری، ساغر عزیزی، محمد ربانیپور، مژگان ترانه، کرامت رود ساز و با حضور محمود پاک نیت، سیاوش طهمورث، محمد مطیع، انوشیروان ارجمند، حسن جوهرچی و… بازیگرانی هستند که در این مجموعه جلوی دوربین رفته اند.

مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» در 16 قسمت 41 دقیقه ای برای پخش از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر به فرانسوی زیرنویس شده و به زودی در جدول پخش این سیما قرار خواهد گرفت.

/117/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.