قلعه نویی : شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد / خادم قرارداد همه باشگاه را اعلام کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد، زیرا بیش از این همه فکر می کردند که قرار داد من حداقل سه میلیارد تومان است.
سه‌شنبه، 2 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قلعه نویی : شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد / خادم قرارداد همه باشگاه را اعلام کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد، زیرا بیش از این همه فکر می کردند که قرار داد من حداقل سه میلیارد تومان است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا،ˈامیر قلعه نوییˈدرنشست خبری پیش ازبازی تیمهای استقلال والریان قطر گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال یک میلیارد و 300 میلیون تومان بودوحال اینکه همه تصور می کردند این مبلغ بیش از سه میلیارد تومان است.
 
وی ادامه داد: ازمعاون وزیر ورزش می خواهم حال که شفاف سازی قراردادهای تیم های استقلال وپرسپولیس دو باشگاه بزرگ پایتخت شفاف شده است سایر باشگاه ها از جمله فولاد خوزستان و مس کرمان را نیز شفاف سازی کنند.
 
وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه گذشته ریز قراردادبازیکنان وکادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران را اعلام کرد.طبق این سند این باشگاه حدود 40 میلیارد تومان بدهی دارد و قرارداد امیر قلعه نویی با باشگاه استقلال حدود 1 میلیارد و 300میلیون تومان است.
 
سرمربی تیم استقلال گفت:من مربی هستم که همه مسائل را رصد و بررسی می کنم و به طور حتم عوامل ونتایجی که به دست آورده ایم را بررسی خواهم کرد.
 
قلعه نویی با اشاره به اینکه تیم بارسلونای اسپانیا با از دست دادن پیکه 3 جام مهم را از دست داد، گفت: ما در فصل جاری بدنسازی خوبی انجام ندادیم، چرا که فرصت این کار را نداشتیم. تعدادی از بازیکنان استقلال نیز اواسط فصل از تیم جدا شدند و با مشکلات زیادی روبرو شدیم.
 
وی افزود: برای کنفدراسیون فوتبال آسیا متاسفم که چرا برخوردی با داوری که 6امتیاز از تیم ها گرفته برخوردنمی کند و او را به جام جهانی می فرستد.
 
قلعه نویی گفت:اصلی ترین مشکل ما در فصل جاری این بود که چهار بازیکن کلیدی خود را در مجموع پنج بازی در اختیار نداشتیم اما الریان قطر برای پوشش ضعف های خود بازیکنی سه میلیون دلاری جذب می کند و ما در اواسط فصل بازیکنان اصلی خود را از دست می دهیم البته نمی خواهم به دلایل آن اشاره کنم.
 
سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال در دو دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم تلاش کردیم از بازیکنان باتجربه بیشتر استفاده کنیم اما بدشانسی و مصدومیت آنها باعث شد نتوانیم از وجود چنین بازیکنانی مانند «احمد جمشیدیان» استفاده کنیم.
 
سرمربی تیم استقلال با گلایه از اظهارات معاون وزیر ورزش در برنامه تلویزیونی 90 گفت:درهمه جای دنیا وقتی تیمی در رده مناسبی قرار می گیرد و سرمربی آن نیز در رتبه بندی جهانی در رده خوبی قرار می گیرد از آن تمجید می کنند اما در کشور ما می گویند که چنین آماری را قبول نداریم که جای تعجب دارد.
 
قلعه نویی افزود: حال که «امیررضا خادم» نسبت به شفاف سازی قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کرده از او و وزیر ورزش خواهش می کنم که نسبت به شفاف سازی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی همه تیم ها از جمله مس کرمان، داماش گیلان و فولاد خوزستان اقدام کند.
 
وی افزود:آنهانبایدمردم را به جان استقلال وپرسپولیس بیندازند.کادرفنی استقلال در فصل جاری دو میلیارد و 100 میلیون تومان دریافت کرده و بهتر است قراردادهای کادر فنی سایر تیم ها نیز شفاف شود.
 
قلعه نویی با طرح این پرسش از خادم که مگر پول های سایر باشگاه ها از بیت المال نیست؟ افزود: البته این شفاف سازی به نفع من شد چرا که همه فکر می کردند رقمی حدود سه میلیارد تومان از باشگاه استقلال دریافت کرده ام.
 
سرمربی تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: اگر همراه با استقلال در رده های اول ودوم قرار می گرفتم این تیم را ترک می کردم امااکنون که به این نتیجه نرسیدم رسم معرفت نیست که آن را ترک کنم.
 
قلعه نویی اضافه کرد: اگر مسوولان بخواهند به طور حتم در استقلال خواهم ماند و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.
 
سرمربی تیم استقلال درمورد شایعه مسافرتش به آمریکا نیز گفت: شاید دوستان من بلیت آمریکا را برایم گرفته باشند چرا که قیمت بلیت آن کشور گران است و من چنین برنامه ای ندارم.
 
قلعه نویی درباره دیدارفردامقابل الریان قطر نیزاظهارداشت: این بازی تشریفاتی است و سعی می کنم بیشتر از بازیکنان جوانی مانند «ایمان باصفا» استفاده کنم هرچند که با توجه به برگزاری آن در تهران به دنبال پیروزی هستیم و برای این هدف تلاش خواهیم کرد.
 
قلعه نویی افزود: برای بازی فردا بین 9 تا 10 بازیکن را در اختیار نداریم چرا که پنج بازیکن ما به نام های «احمد جمشیدیان»، «محمد مهدی نظری»، «تونی کاروالیو»، «سیاوش اکبرپور» و «مجید غلام نژاد» را به دلیل مصدومیت و چهار ملی پوش را شامل «امیرحسین صادقی»، «خسرو حیدری»، «هاشم بیک زاده» و «آندرانیک تیموریان» را به دلیل همراهی تیم ملی در آفریقای جنوبی در اختیار نداریم و امیدوارم با 11 بازیکن در میدان حاضر شویم!
 
دیدارتیم های استقلال ایران و الریان قطر در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ساعت 21 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.