تارتار : بازیکنان اصلی‌مان را حفظ می‌کنیم / کیفیت فصل آینده لیگ پایین خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت : هدف گذاری کلان ما برای فصل آینده عملکرد به مراتب بهتر از گذشته است.
جمعه، 5 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تارتار : بازیکنان اصلی‌مان را حفظ می‌کنیم / کیفیت فصل آینده لیگ پایین خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت : هدف گذاری کلان ما برای فصل آینده عملکرد به مراتب بهتر از گذشته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مهدی تارتار پس از توافق نهایی و انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل آینده لیگ برتر اظهار کرد: اولویت و محور برنامه‌های ما شرایط آماده سازی و جذب بازیکنان جدید بود که با بررسی جامع شرایط، به جمع بندی کلی دست یافتیم.
 
وی اولویت و هدف گذاری این تیم در فصل آینده را پوشش نقاط ضعف و آماده ساختن تیمی مناسب برای عملکردی به مراتب بهتر نسبت به گذشته و کسب جایگاه شایسته‌تر عنوان کرد.
 
تارتار با اشاره به اینکه در بحث جذب بازیکنان جدید، اولویت با بازیکنانی بومی است که در سایر تیم‌ها حضور دارند به سایت باشگاه، گفت: در نظر داریم از تمامی پتانسیل‌های فوتبال منطقه استفاده کنیم و از سویی دیگر میانگین سنی بازیکنان را نیز متناسب با شرایط لیگ برتر کنیم.
 
تارتار خاطرنشان کرد: می دانیم که کارمان برای آینده سخت خواهد بود چرا که در محدودیت جذب 18 بازیکن بزرگسال هستیم.
 
وی درخصوص دغدغه های این روزهای هواداران فوتبال تبریز درباره حفظ بازیکنان و ستاره های جوان گسترش فولاد تبریز در این تیم و فوتبال تبریز، ابراز داشت: هدف ما حفظ اصلی ترین بازیکنان است که یاری کننده‌ی ما در ادامه ی راه باشند؛ ولی همچنان اولویت ما موفقیت مجموعه تیم است.
 
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، درباره انتخاب دستیاران خود نیز گفت: همچنان دستیاران قبلی با ما همکاری خواهند داشت ولی احتمالا یک تغییر در جذب دستیار بومی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه شرایط لیگ چهاردهم دشوار خواهد بود، گفت: با توجه به تاکید بر لزوم جوانگرایی در فصل آینده، شاید کیفیت بازی‌ها پایین بیاید ولی مطمئناً نتیجه و عواید این لیگ برای آینده‌ی فوتبال کشور بسیار خوب خواهد بود.
 
وی درخصوص زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تمرینات آماده سازی تیم از 17 خرداد آغاز خواهد شد.
 
تارتار در پایان اظهارات خود ضمن تشکر از مالک، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به خاطر اعتماد مجدد به او به عنوان مربی جوان، گفت: از هواداران فوتبال تبریز نیز بخاطر حمایت‌هایشان از تیم جوان گسترش فولاد، از آنان می‌خواهم که در آینده نیز همراه ما باشند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال تبریز باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.