در گفت‌و‌گوی

مشتاقی : نمی‌توان از تیم جوان بنا انتقاد کرد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت : به تیم جوان بنا نمی‌توان انتقادی وارد کرد.
دوشنبه، 8 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مشتاقی : نمی‌توان از تیم جوان بنا انتقاد کرد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت : به تیم جوان بنا نمی‌توان انتقادی وارد کرد.
 
به گزارش راسخون، بهرام مشتاقی در گفت‎‌و‌گو با تسنیم در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم جوانی در اختیار داشتیم و گرفتن 5 مدال دور از دسترس نبود. در مجموع تیم عملکرد تقریبا خوبی داشت ولی می‌توانست یک طلای دیگر نیز به دست آورد. 
 
وی افزود: تیم جوان بود و انتقادی نمی‌توان به آن داشت، مسابقات نیز در سطح خوبی برگزار شد. به اعتقاد من حاجی‌پور باید در بین فرنگی‌کاران بیشتر زحمت می‌کشید و او نتوانست خودش را خیلی خوب نشان دهد.
 
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: طاهری در 66 کیلو کشتی‌گیر جوانی است و به اعتقاد من نمی‌توانستیم انتظار طلا از او داشته باشیم. کریمی نیز جوان است و ناپخته و روی همین جوانی خود باخت و در آینده بهتر از این نیز خواهد شد. 
 
مشتاقی عنوان کرد: سعید عبدولی باید یا به 71 کیلو بازگردد یا برای وزن 75 کیلوگرم قدرتش را بیشتر کند. قادریان نیز خیلی خوب کار کرد و رفتن روی سکو بهترین عملکرد او بود. با این حال من به علیاری هم انتقاد دارم و او باید حداقل یک نقره می‌گرفت. من نیز متوجه نشدم که او چگونه در 2 ثانیه همه چیز را واگذار کرد. 
 
وی گفت: مهدی‌زاده کاری کرد کارستان و عملکرد فوق العاده‌ای داشت. اینکه حریف قزاق را در قزاقستان شکست دهیم بسیار خوب است و مهدی‌زاده کار بزرگی انجام داد با این حال محمد بنا باید در جام جهانی مراقب باشد تا این تیم لطمه نخورد و بهترین تیم جام جهانی باشیم. سومی در آسیا با این تیم جوان و آینده‌دار خوب است و محمد بنا نباید از این موضوع ناراحت باشد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.