چمران :

قصد حضور در استقلال و پرسپولیس را نداریم / در توان ما نیست به این 2 باشگاه کمک کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت : برای ورود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه‌ای نداریم.
سه‌شنبه، 9 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قصد حضور در استقلال و پرسپولیس را نداریم / در توان ما نیست به این 2 باشگاه کمک کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت : برای ورود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه‌ای نداریم.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، مهدی چمران یکی از اعضای شورای شهر تهران روز گذشته در بازدیدی از فارس داشت که طی این بازدید به سؤالات فارس، در خصوص استقلال و پرسپولیس پاسخ داد.
 
چمران در مورد ورود شورای شهر تهران به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : با توجه به بودجه کلانی که این دو باشگاه دارند صلاح نیست که شورای شهر تهران وارد این دو باشگاه شود و این موضوع در دستور کار ما قرار ندارد.
 
وی ادامه داد : ما به دلیل همان موضوعی که گفتم توان این را نداریم که وارد مبحث این دو باشگاه شویم و برای این کار هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته و طبیعتا برنامه‌ای هم در این خصوص نداریم.
 
عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که در تمام دنیا شورای شهر و شهرداری‌ها در مبحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در فوتبال حضور مستقیم یا غیرمستقیم دارند و اینکه چرا شورای شهر تهران در این باره برنامه‌ای ندارد، اظهار داشت : اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید روی کارکرد آن بحث شود تا بتوانیم در مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از این دو باشگاه حمایت کنیم ولی اگر بخواهیم شرایط تهران را با سایر شهرهای دنیا بسنجیم باید دید چه بستری برای این کار فراهم شده است و اهداف مدیریت آنها چیست. اگر این کارها را انجام دهیم می‌توان این جمع‌بندی را کرد و به نتیجه هم رسید.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.