اوسیانو تاکید کرد :

هدف از اردوی آفریقا بهبود شرایط فیزیکی ملی‌پوشان است

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : دغدغه اصلی ما در اردوی آفریقای جنوبی بهبود شرایط بدنی بازیکنان بود و در کنار آن هم توجه ویژه‌ای به برنامه‌های تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان داشتیم.
چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هدف از اردوی آفریقا بهبود شرایط فیزیکی ملی‌پوشان است

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : دغدغه اصلی ما در اردوی آفریقای جنوبی بهبود شرایط بدنی بازیکنان بود و در کنار آن هم توجه ویژه‌ای به برنامه‌های تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان داشتیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، "اوسیانو" درباره شرایط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط فیزیکی و سطح آمادگی بدنی بازیکنان را افزایش دهیم و آنها را به حالت ایده‌‎آل مسابقات جام جهانی نزدیک کنیم.
 
وی افزود: با توجه به تجربه بین‌المللی ما در مسابقات جام جهانی، بازیکنان تیم ملی باید در سطح بسیار بالایی از آمادگی جسمانی قرار بگیرند چرا که در این مسابقات سطح آمادگی بدنی بازیکنان تیم‌های حاضر، عامل بسیار تاثیرگذاری بر نتیجه گیری تیم‌ها است و برای رقابت با آنها باید بتوانیم خودمان را به آنها نزدیک کنیم.
 
این مربی تاکید کرد: دغدغه اصلی ما در این اردو شیوه‌های بهبود شرایط بدنی بازیکنان بود و در کنار آن هم توجه ویژه‌ای به برنامه‌های تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان داشتیم.
 
اوسیانو در پاسخ به این سوال که "بازی‌های درون اردویی تیم ملی با تیم‌های لیگ برتر آفریقا را چگونه ارزیابی می‌کنید"؟، گفت: فکر می‌کنم بازیکنان با همه وجود می‌خواهند پیشرفت کنند. این همان چیزی است که برای کادر فنی کاملا مشهود است. در واقع دیدارهای درون اردویی را برای برد و باخت انجام نمی‌دهیم و نتیجه بازی‌ها برای ما مهم نیست. هدف ما این بود که بازیکنان در شرایط آب و هوایی یک کشور آفریقایی قرار بگیرند و تجربه بازی با بازیکنان آفریقایی را کسب کنند.
 
مربی تیم ملی در پایان گفت: به نظر من این اردو اولین مرحله از آشنایی بازیکنان با سبک بازی بازیکنان آفریقایی بود. مطمئنا در این فرآیند بهبود بخشیدن فیزیکی بازیکنان بیشترین موضوع مد نظر ما بود تا بازیکنان به حالت ایده‌آل برسند و با سبک بازی فیزیکی و بدنی بازیکنان آفریقایی آشنا شوند. باز هم تاکید می‌کنم که این اردو، در واقع نخستین مرحله از آمادگی بازیکنان است و به هیچ عنوان نتیجه باز‌ی‌ها برای ما اهمیت ندارد. هدف ما از حضور در آفریقا ارزیابی، بررسی شرایط و ارتقای توانایی جسمانی بازیکنان بوده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.