دو آبی پوش چک ها را به شرخر فروختند!

دو بازیکن استقلال حاضر شدند چک‌های فتح الله زاده را که مبلغی در حدود ۵۴۰ میلیون تومان می‌شود در اختیار فردی قرار دادند تا ۱۰ درصد زیر قیمت نقد شود.
پنجشنبه، 11 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دو آبی پوش چک ها را به شرخر فروختند!

دو بازیکن استقلال حاضر شدند چک‌های فتح الله زاده را که مبلغی در حدود ۵۴۰ میلیون تومان می‌شود در اختیار فردی قرار دادند تا ۱۰ درصد زیر قیمت نقد شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از افکار نیوز، علی فتح الله زاده معتقد است که تا حد توان خود برای پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال تلاش کرده است و به شکل مطلوبی توانسته به آنها پرداختی داشته باشد.
 
اما این نظر شخصی فتح الله زاده است و برخی بازیکنان با این نظر موافق نیستند. این بازیکنان اعتقاد دارند که مدیرعامل تیم میان بازیکنان تبعیض قائل شده و به یک بازیکن بیشتر و به بازیکن دیگر کمتر پرداختی داشته است.
 
از سوی دیگر فهرست مالی بازیکنان که از طرف وزارت ورزش و جوانان منتشر شد نشان داد که این تبعیض وجود داشته ولی نه به آن شدت و هیجانی که برخی آبی‌پوشان صحبت می کردند.
 
* تماس‌های مکرر دلال با آبی‌پوشان
 
چند وقتی است که یک دلال با توجه به آگاهی کامل از دلخوری برخی بازیکنان بابت پرداختی‌های فتح الله زاده با آنها تماس گرفته و با پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای مدعی شده که می‌داند چطور پول خود را از فتح الله زاده بگیرد و به همین دلیل بازیکنان می‌توانند چک‌های برگشتی را دراختیار او قرار بدهند و حاضر است با کسر ده درصد از مبالغ ظرف مدت یک ماه تمام پول بازیکنان را بدهد بدون اینکه استرسی داشته باشند.
 
گفتنی است این فرد با بازیکنان تماس گرفته و پیشنهاد خود را داده که چک شخصی حاجی در اختیار آنها بوده و به این شکل مشخص می‌شود که این فرد دلال اطلاعات کاملی از پرداختی‌های فتح الله زاده داشته است.
 
حال اینکه این اطلاعات را چطور بدست آورده موضوعی است که بازیکنان استقلال بسیار متعجب شدند و حتی شک کردند که امکان دارد این فرد از طرف خود فتح الله زاده با آنها تماس گرفته تا از آنها تخفیف بگیرد و پول کمی به این بازیکنان بدهد.
 
اما شاید جالب باشد که وقتی یکی از بازیکنان با حاجی تماس گرفت و موضوع را با او درمیان گذاشت، مدیرعامل استقلال گفت که اطلاعی از این موضوع نداشته و اگر این فرد را به او معرفی کنند، از این فرد شکایت می‌کند تا جوابگوی اقدام زشت خود باشد و بازیکنان هم متوجه شوند که او از جریان بی‌اطلاع بوده است
 
* استقلالی‌ها دل خوش به وعده فتح الله زاده
 
در این خصوص گفته می‌شود یک روز قبل از دیدار مقابل الریان قطر در تهران فتح الله زاده برای بازیکنان استقلال پیغام داد که هر طور شده پول آنها را می‌دهد و اگر تسویه حساب با آنها به دوره مدیریتی او قد نداد مدیرعامل بعدی موظف است طلب‌ها را پرداخت کند.
 
به همین دلیل برخی از بازیکنان به تماس‌های مکرر این فرد دلال پاسخ نمی‌دهند و حتی برخی‌ها نیز او را تهدید به شکایت کرده‌اند.
 
* پای دو آبی‌پوش لغزید
 
اما در این میان برخی بازیکنان استقلال هم بوده‌اند که پای آنها لغزید و حاضر شده‌اند به خواسته‌های این فرد تن دهند.
 
این دو بازیکن در طول فصلی که گذشت بارها به وضعیت مالی خود معترض شدند به این فرد گفته‌اند که چه تضمینی برای پرداخت پول آنها با کسر ده درصد وجود دارد و وقتی این دلال حاضر شد بابت مبلغ چک به آنها سفته بدهد، دو آبی‌پوش چک‌های فتح الله زاده را مبلغی در حدود ۵۴۰ میلیون تومان می‌شود در اختیار این فرد قرار دادند.
 
از سوی دیگر برای اینکه مشکلی ایجاد نشود به فرد شیاد دست نویس دادند که چک‌های فتح الله زاده را بابت خرید پوشاک به او داده‌اند و در این میان هیچ فریبی در کار نبوده است.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.