منچستریونایتد 3-1 هال سیتی: جشن تولد یونایتد جدید

منچستریونایتد، با ترکیبی جدید و استفاده از بازیکنان جوان خود، موفق شد 3-1 هال سیتی را شکست دهد.
چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منچستریونایتد 3-1 هال سیتی: جشن تولد یونایتد جدید

منچستریونایتد، با ترکیبی جدید و استفاده از بازیکنان جوان خود، موفق شد 3-1 هال سیتی را شکست دهد.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی اسپورت، ترکیب دو تیم بدین شرح می باشد :
 
منچستریونایتد: دخه‌آ، جونز، اسمالینگ، باتنر، کریک، والنسیا، فلینی، یانوزای، لاورنس، کاگاوا، ویلسون
 
هال سیتی: یاکوپوویچ، روسنیور، فیگوروا، بروس، دیویس،میلر، کورن، ال محمدی، کوین، بوید، لانگ
 
گزارش بازی :
 
منچستریونایتد، با ترکیبی جدید و استفاده از بازیکنان جوان خود، موفق شد 3-1 هال سیتی را شکست دهد.
 
دو گل از ویلسون، مهاجم جوان یونایتد و یک گل از فن‌پرسی، در مقابل تک گل فریات، کافی بود تا یونایتد، دومین پیروزی خانگی گیگز را جشن بگیرد.
 
این پیروزی، بار دیگر شانس‌های یونایتد برای کسب رتبه ی ششم و حضور در لیگ اروپا را افزایش داد و همینطور استیو بروس، بیستمین بازی بدون پیروزی مقابل تیم سابقش را تجربه کرد.
 
شاگردان بروس، بلافاصله پس از دریافت گل دوم، واکنش خوبی نشان دادند و توسط فریات به گل رسیدند ولی حملات آنها راه به جایی نبرد و گل فن پرسی، تیر خلاصی به پیکره ی آنها بود.
 
30 دقیقه ی اول بازی، کاملا سرد و بی روح دنبال می‌شد و حتی 1 شوت هم از دو طرف زده نشد. یک ضربه ی ایستگاهی در دقیقه ی 31 برای یونایتد حاصل شد که یانوزای، توپ را به داخل محوطه سانتر کرد. فلینی، اولین پاس گل فصل خود را با یک ضربه ی سر داد و توپ به ویلسون رسید تا با یک ضربه ی والی، اولین گل بازی را به ثمر برساند.
 
نمایش ضعیف هال سیتی در نیمه ی دوم هم ادامه داشت و یونایتد، قصد داشت دومین گل را نیز به ثمر برساند. شوت خوب یانوزای از 25 متری، توسط یاکوپوویچ دفع شد و سپس در دقیقه ی 61، پس از اینکه ضربات یانوزای و فلینی توسط دروازه بان دفع شد، بار دیگر ویلسون توانست گلزنی کند و در برگشت توپ فلینی ، توپ را درون دروازه قرار دهد.
 
البته خوشحالی یونایتد برای این گل دوامی نداشت و دو دقیقه ی بعد، فریت با یک شوت دیدنی از 25 متری، اختلاف را به حداقل رساند.
 
با حضور گیگز و فن پرسی در بازی، روند دیدار عوض شد و یونایتد، به حملاتش ادامه داد.
 
در دقایق پایانی بازی، فن پرسی روی پاس گیگز صاحب موقعیت شد که ضربه ی او، وارد دروازه ی یاکوپوویچ شد تا یونایتد تیر خلاصی به پیکره ی نیمه جان هال سیتی زده باشد.
 
گل‌ها :
 
گل برای یونایتد ! پاسکاری های خوب آنها، در نهایت به فلینی رسید و پاس گل او با ضربه ی سر، ویلسون را در موقعیت خوبی قرار داد و این مهاجم جوان، گل اول بازی را به ثمر رساند.
 
 
یانوزای با یک حرکت خوب از سمت راست، پاسی به داخل محوطه ی جریمه فرستاد که فلینی، موقعیت صد در صد گل را به جاکوپویچ کوبید و در ریباند، ویلسون توانست دومین گلش را به ثمر برساند.
 
یک گل زیبا از فریات ! شوت او از 30 متری، به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه ی دخه‌آ شد.

گل برای یونایتد توسط رابین فن پرسی ! یک چرخش خوب از پرسی، او را در موقعیت خوب شوت زنی قرار داد ولی ضربه ی اول او توسط دیویس بلاک شد و ضربه ی دوم، با دقت بالاتر، به گوشه ی دروازه فرستاده شد تا فن پرسی، بازگشتی فوق‌العاده به میادین داشته باشد.

موقعیت خطرناک :

دقیقه 6 : برخورد مدافع هال سیتی با عدنان یانوزای، باعث بر هم خوردن تعادل این هافبک جوان در محوطه ی جریمه شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تنها یک ضربه ی کرنر اعلام کرد.

دقیقه 15 : روی پاس خوب کریک، لاورنس در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه ی این مهاجم جوان، با واکنش خوب دروازه بان از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 2+45 : کورن، یک سانتر روی دروازه ارسال کرد که توسط مدافعان یونایتد دفع شد و توپ برگشتی، به خوبی روی پای فیگوئرا نشست و ضربه ی خطرناک این بازیکن با فاصله ی کمی از کنار دروازه ی دخه‌آ به بیرون رفت.

دقیقه 47 : سانتر کوتاه یانوزای، خوب روی پای ویلسون ننشست و ضربه ی این بازیکن که ارتفاع زیادی داشت، عرض دروازه را طی کرد و حاصلی برای یونایتد نداشت.
 
دقیقه 51 : یانـــوزای !! شوت این مهاجم بلژیکی، توسط یاکوپوویچ دفع شد و موقعیت خوبی برای یونایتد از دست رفت.
 
دقیقه 76 : گیگز، با یک-دو با یانوزای، در موقعیت خوب شوت زنی قرار گرفت و شوت سرمربی-بازیکن ولزی با فاصله ی کمی از دروازه به بیرون رفت
 
دقیقه 88 : اسمــــالینگ! نزدیک بود این مدافع انگلیسی با تکلی که انجام داد، توپ را وارد دروازه ی یونایتد کند ولی دخه‌آ حضور داشت و نگذاشت اتفاق خاصی رخ دهد.
 
تعویض‌ها :
 
نمانیا ویدیچ، در آخرین حضورش در اولدترافورد، با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و به جای او فیل جونز به میدان آمد
 
ساگبو به جای لیام روسنیور وارد زمین شد
 
فرایات به جای لانگ وارد زمین شد
 
فن پرسی به جای ویلسون وارد زمین شد
 
رایان گیگز به جای لاورنس وارد زمین شد ! سرمربی یونایتد حالا به عنوان بازیکن در زمین حاضر شده است
 
جک لیورمور به جای ال محمدی وارد زمین شد
 
کارت‌ها :
 
کارت زرد برای فلینی
 
کارت زرد برای دیوید میلر
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.