کارت پایان‌ خدمت حلافی، جعلی هم باشد پیکان محروم نمی‌شود

یاورزاده : برد مقابل پرسپولیس ما را مغرور کرد / پیکان از یک سوراخ ۲ بار گزیده نمی‌شود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت : وقتی مقابل پرسپولیس به برتری رسیدیم، مغرور شدیم و چند بازی را در لیگ دسته اول باختیم.
يکشنبه، 21 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یاورزاده : برد مقابل پرسپولیس ما را مغرور کرد / پیکان از یک سوراخ ۲ بار گزیده نمی‌شود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت : وقتی مقابل پرسپولیس به برتری رسیدیم، مغرور شدیم و چند بازی را در لیگ دسته اول باختیم.
 
به گزارش راسخون، بهشاد یاورزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صعود تیم فوتبال پیکان به لیگ برتر گفت: از ابتدای فصل پیکان برای صعود به لیگ برتر بسته شد چرا که شرایط خوبی داشتیم اما در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم به طوری که در انتهای جدول قرار گرفتیم و همین موضوع باعث نگرانی همه شده بود. اما از آنجایی که امتیازات به هم نزدیک بود این امیدواری وجود داشت که بتوانیم نتایج بد را جبران کنیم.
 
وی ادامه داد: در تعطیلات نیم‌فصل چند بازیکن به ما اضافه شدند که همین موضوع باعث شد شرایط ما بهتر شود و چند برد پشت سر هم کسب کنیم. شاید اگر ما یکی از بازی‌هایی که باخته بودیم را می‌بردیم می‌توانستیم به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شویم. فکر می‌کنم بعد از بازی دوستانه با پرسپولیس و برد مقابل این تیم مغرور شدیم اما به خیر گذشت و شاید این هم حکمتی داشت تا صعود ما به لیگ برتر سخت شود و مزه دیگری داشته باشد.
 
بازیکن تیم فوتبال پیکان افزود: وقتی به بازی‌های پلی‌آف رسیدیم کار ما در مقابل سیاه‌جامگان سخت بود اما خوشبختانه این تیم را در مجموع دو بازی شکست دادیم و وقتی به فجرسپاسی رسیدیم می‌دانستیم کار ما راحت‌تر است چرا که تیم‌های لیگ برتری فوتبال بازی می‌کنند و مثل تیم‌های لیگ یکی بازی فیزیکی انجام نمی‌دهند. ما مقابل فجر در هر دو بازی رفت و برگشت برتر بودیم و من مطمئن بودم با شکست این تیم به لیگ برتر می‌رسیم.
 
یاورزاده درباره پیگیری باشگاه فجرسپاسی مبنی بر کارت پایان خدمت سعید حلافی و اینکه گفته می‌شود این کارت جعلی است،افزود: خود حلافی می‌گوید مشکلی برای کارتش وجود ندارد. در ضمن تا جایی که من می‌دانم اگر مشکلی هم باشد خود بازیکن محروم می‌شود و این جریمه شامل حال تیم نمی‌شود چرا که اگر بخواهند تیم را محروم کنند باید تمام تیم‌هایی که این بازیکن در آن بازی کرده را محروم کنند هر چند که خود سعید حلافی می‌گوید همه مسائل سوءتفاهم است.
 
وی درباره آینده فوتبالی‌اش در پاشگاه پیکان گفت: پیکان خانه من است اما هنوز با من صحبتی نشده است من روزهای خوبی با پیکان داشتم و به این تیم تعلق خاطر دارم. با این همه باید دید صلاح چیست ومن فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر همه چیز مشخص می‌شود.
 
یاورزاده در پایان در پاسخ به این سؤال که در لیگ برتر آینده آیا پیکان جزو مدعیان خواهد بود یا باز هم شاهد صعود این تیم خواهیم شد، اظهار داشت: با شناختی که از مجموعه پیکان دارم می‌دانم که آنها به صورت کارشناسی کار می‌کنند و از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شوند و قطعا در قامت یک مدعی پیکان ظاهر خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.