اخراج از پرسپولیس به جرم خبرچینی!

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لو رفتن جلساتشان حسابی ناراحتند و درصدد پیدا کردن و اخراج خبرچین پرسپولیس هستند.
يکشنبه، 21 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اخراج از پرسپولیس به جرم خبرچینی!

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لو رفتن جلساتشان حسابی ناراحتند و درصدد پیدا کردن و اخراج خبرچین پرسپولیس هستند.
 
به گزارش راسخون به نقل ازرروزنامه نود، انتشار جزئیات جلسه هیات‌مدیره سرخپوشان در اواسط هفته گذشته خیلی‌ها را غافلگیر کرد. در واقع بازتاب گسترده این اتفاق اعضای هیات مدیره پرسپولیس را بر آن داشت تا با تمرکز روی این ماجرا از چگونگی لو رفتن جزئیات جلسه آگاه شوند.
 
از همین رو در روزهای اخیر اعضای هیات مدیره به شدت دنبال این بودند تا از هر طریقی که شده در مورد فرد یا افرادی که جزئیات جلسه را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بودند اطلاعاتی به دست آورند.
 
در واقع هراس اصلی هیات‌مدیره از شیوع این اتفاق ناصحیح است، چرا که در صورت باب شدن این ماجرا که البته به نظر به یک قاعده تبدیل شده با توجه به اتفاق مشابه‌ای که در جلسه دایی و پروین با خادم افتاد، قطعا حریم خصوصی برای چنین جلساتی معنی نخواهد داشت.
 
در همین راستا با خبر شدیم که هیات‌مدیره به سرنخ‌هایی در خصوص فرد یا افراد خاطی در این مبحث به خصوص رسیده است و به احتمال فراوان با توجه به موافقت اعضا این فرد یا افراد با حکم اخراج روبه‌رو خواهند شد.
 
البته اینکه چه منبعی این اطلاعات را به بیرون از باشگاه انتقال داده مشخص نیست، اما برخی منابع عامل اصلی را یکی از افراد نزدیک به تیم یاد می‌کنند که اگر این موضوع صحت داشته باشد، قطعا از سوی دایی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
 
دایی که نشان داده حساسیت بسیاری نسبت به اطرافیان معتمد خود دارد، قطعا در صورت قطعی شدن این اتهام موضعی سفت و سخت در خصوص این جریان خواهد گرفت. اتفاقی که شاید سکوت چند هفته‌ای شهریار را به یکباره بشکند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.