رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند

فرنگی‌کاران سهمیه‌های المپیک نوجوانان را کسب کردند / آزادکاران دست خالی ماندند

فرنگی‌کاران نوجوان کشورمان موفق به کسب هر دو سهمیه ممکن المپیک نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند.
يکشنبه، 21 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرنگی‌کاران سهمیه‌های المپیک نوجوانان را کسب کردند / آزادکاران دست خالی ماندند

فرنگی‌کاران نوجوان کشورمان موفق به کسب هر دو سهمیه ممکن المپیک نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی نوجوانان آسیا که روزهای 18 تا 21 اردیبهشت ماه در شهر چونبوری تایلند برگزار شد، با قهرمانی فرنگی‌کاران کشورمان به پایان رسید. فرنگی‌کاران نوجوان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز و کسب 87 امتیاز بر سکوی نخست آسیا ایستادند. در کشتی آزاد هم نمایندگان کشورمان با کسب سه نقره و پنج برنز و 71 امتیاز، بعد از هند بر سکوی دوم مسابقات ایستادند.
 
برای کشتی فرنگی مصطفی کلاوی، کرامت عبدولی، آرمان علیزاده و علی خلیل‌زاده در این مسابقات به مدال طلا دست پیدا کردند و توانستند چهار سهمیه بازی‌های المپیک نوجوانان را کسب کنند. البته در کشتی فرنگی فینالیست‌ها موفق به کسب سهمیه می‌شوند که با این حساب ایران موفق به کسب هفت سهمیه می‌شود که با توجه به سقف تعیین شده برای کشورها همان پنج سهمیه برای ایران منظور می‌شود که البته تنها از دو سهمیه می‌تواند در المپیک نوجوانان استفاده کند. 
 
تفاوت کسب سهمیه‌های کامل (پنج سهمیه) با سهمیه‌های کمتر از پنج این است که اگر کشوری موفق به کسب پنج سهمیه شود می‌تواند در اوزان دلخواه خود، از این سهمیه‌ها در المپیک نوجوانان استفاده کند، اما در غیر اینصورت باید دو نماینده خود را تنها در اوزانی که موفق به کسب سهمیه شده است، معرفی کند.
 
اما شرایط در کشتی آزاد متفاوت بود و آزادکاران با توجه به اینکه سهمیه المپیک تنها به طلایی‌ها اهدا می‌شد، با توجه به اینکه موفق به کسب مدال طلایی نشدند، سهمیه‌ای کسب نکردند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.