باید هوشیار باشیم و امیدوارم بازی به وقت اضافه نرود

فرکی : خط حمله السد خطرناک است اما ما بهترین خط دفاع آسیا را داریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت : باید مقابل السد هوشیار باشیم و امیدوارم بازی به وقت اضافه نرود.
سه‌شنبه، 23 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرکی : خط حمله السد خطرناک است اما ما بهترین خط دفاع آسیا را داریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت : باید مقابل السد هوشیار باشیم و امیدوارم بازی به وقت اضافه نرود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برگشت مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با السد را یکبار تجربه کردیم. این تیم شرایط فنی خوبی دارد و از بازیکنان با تجربه و سابقه خوبی برخوردار است. شناخت ما از این تیم بیشتر شده است. در دوحه مساوی کردیم و برایمان مهم است که بازی فردا را به سود خود به پایان ببریم. دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم. مطمئنم که حریف هم این هدف را دارد.
 
وی افزود: امیدوارم بازیکنان فولاد خوزستان وظیفه سنگین خود را به خوبی اجرا کنند و به شایستگی مطلق دست پیدا کنند. می‌دانم نتیجه بدون گل در دوحه نمی‌تواند تضمین کنند صعود ما باشد باید هوشیارتر عمل کنیم. در بازی فردا اجازه نداریم مسابقه را به تساوی برسانیم امیدوارم از شرایط میزبانی به بهترین نحو استفاده کنیم. هوادار با حضور خود در ورزشگاه ما را حمایت می‌کند.
 
فرکی ادامه داد: خط حمله السد قطر از نظر من خیلی خطرناک است اما تیم ما بهترین خط دفاع لیگ قهرمانان آسیا را دارد امیدواریم در بازی فردا مدافعان ما همچون گذشته خوب عمل کنند. چرا که در مقابل یک تیم حرفه‌ای بازی داریم.
 
سرمربی فولاد در مورد نقاط ضعف حریف گفت: اجازه بدهید در این مورد در زمین حرفم را بیان کنم امیدوارم فردا شانس هم ما را کمک کند و بازی به وقت اضافه نرود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.