نمی‌توان از بازیکنی که یک میلیارد قرارداد بسته، پول کم کنیم

خلیلیان : برخی بازیکنان در تهران 2 میلیارد پول گرفته بودند / کرانچار لیست بازیکنانش را به ما داده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت : کرانچار لیست مازاد و بازیکنان مورد نیازش را در اختیار ما قرار داده است.
چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خلیلیان : برخی بازیکنان در تهران 2 میلیارد پول گرفته بودند / کرانچار لیست بازیکنانش را به ما داده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت : کرانچار لیست مازاد و بازیکنان مورد نیازش را در اختیار ما قرار داده است.
 
به گزارش راسخون، مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تماس تلفنی که با رادیو داشت اما در هنگام مصاحبه تلفنش قطع شد که این موضوع با واکنش اهالی اصفهان هم روبرو شد، گفت: موضوع بدین گونه نبود. من در همایشی بودم که از هر سو مرا می‌کشیدند و به همین دلیل تلفن قطع شد و اینگونه نیست که من از موضوعی ناراحت شده باشم و تلفن را قطع کرده باشم.
 
وی ادامه داد:‌در این همایش که من حضور داشتم هم رادیو هم تلویزیون همزمان می‌خواستند با من صحبت کنند و این موضوع شدنی نبود و من از این طریق از همه پوزش می‌خواهم چرا که قطع تلفن تقصیر من بود. من در این همایش درباره دوچرخه سواری باید صحبت می‌کردم که این شرایط پیش آمد.
 
خلیلیان در پاسخ به این سؤال که امسال باشگاه سپاهان در چه رشته‌هایی قصد فعالیت دارد، اظهار داشت: ما در رشته‌های هندبال، واترپلو، دوچرخه‌سواری، کاراته و فوتبال فعال هستیم و قصد داریم تیم‌های خوبی را روانه مسابقات کنیم.
 
وی درباره سفر کرانچار به کرواسی هم خاطرنشان کرد: ایشان به کرواسی رفته و تعطیلات را در این کشور سپری می‌کند اما لیست مازاد و بازیکنان مورد نظرش را به ما داده که ما نه نام آنها و نه تعدادشان را رسانه‌ای نخواهیم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود احتمال کم شدن بودجه تیم‌های صنعتی وجود دارد، اظهار داشت: بحث کم کردن بودجه تیم‌های صنعتی مطرح نیست بلکه موضوع اعتدال و جلوگیری از افراط و تفریط مطرح شده چرا که هجمه‌هایی که به سمت فوتبال می‌شود به دلیل همین افراط است. افراط باعث رشد سرطانی قیمت‌ها شد که مسببان آن هم معلوم شدند و باید به مراجع قضایی پاسخگو باشند اما این مسائل باعث نمی‌شود ارزش بازیکن و باشگاه را کم کنیم. ما نمی‌توانیم به صورت جزیره جداگانه از اقتصاد و ورزش دنیا فعالیت کنیم.
 
وی ادامه داد:‌امیدوارم با اعتدالی که از رئیس‌جمهوری محترم دولت در پیش گرفته و با شعار اعتدال و تدبیر و با مدیریت جهادی بتوانیم این موضوع را هم مدیریت کنیم اما نباید شرایط به گونه‌ای باشد که فکر کنیم باید درِ فوتبال را ببندیم. به نظرم آقای تاج به خوبی می‌تواند این موضوع را مدیریت کند و ما این انتظار را از سازمان لیگ داریم.
 
خلیلیان در پایان درباره اینکه کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود امسال بازیکن میلیاردی در فوتبال نخواهیم داشت و آیا بازیکنانی که مبالغ میلیاردی گرفتند حاضر می‌شوند از دستمزدهایشان کم کنند، افزود: ما مدارک مستند داریم که در تهران بازیکنان و مربیانی بودند که در تهران 2 میلیارد پول گرفتند و فکر می‌کنم مقصود آقایان همین بوده اما فکر نمی‌کنم بازیکنانی که یک میلیارد و یا یک میلیارد و 100 میلیون تومان گرفته، بتوان پولش را کم کرد اما امیدوارم مجموعه مدیریت فوتبال کشور به سمت حرکت منطقی پیش برود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.