شوخی کفاشیان با خبرنگاران / رئیس دفتر رئیس جمهور نیامد

رئیس فدراسیون فوتبال با درخواست خبرنگاران با آنها عکس یادگاری گرفت.
سه‌شنبه، 13 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شوخی کفاشیان با خبرنگاران / رئیس دفتر رئیس جمهور نیامد

رئیس فدراسیون فوتبال با درخواست خبرنگاران با آنها عکس یادگاری گرفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل بامداد امروز با حضور تعداد پرشماری از خبرنگاران و علاقه‌مندان به فوتبال و همچنین برخی از لیدرهای تیم ملی در سالن CIP فرودگاه امام خمینی برگزار شد.
 
* ابتدا قرار بود خبرنگاران در هنگام پیاده شدن ملی‌پوشان و کادر فنی از آنها مصاحبه بگیرند که با تصمیم عجیب و قریب برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله حسینی روابط عمومی این فدراسیون این برنامه تغییر کرده و قرار شد در ابتدا چهار تن از ملی‌پوشان در سالن کنفرانس CIP پاسخگوی خبرنگاران باشند که البته به بهانه کمبود وقت این تعداد به دو نفر رسید و جالب اینکه خبرنگاران در واقع نتوانستند قبل از آخرین عزیمت تیم ملی به برزیل صحبت‌های اعضای کادر فنی از جمله کی‌روش را پوشش دهند.
 
* محمود گودرزی وزیر ورزش که به همراه فریدون مشاور رئیس جمهور به فرودگاه امام خمینی آمده بودند خیلی سرزده در جمع ملی‌پوشان حاضر شده و مورد استقبال نبی و کفاشیان قرار گرفتند. این تعداد زمانی که در جلسه‌ای در حال صحبت بودند کی‌روش به سمت آنها رفته و ضمن استقبال از حضور دولتمردان در جمع ملی‌پوشان با آنها به احوالپرسی پرداخت.
 
* ملی‌پوشان در گروه‌های چند نفره در سال CIP مستقر شده و به صحبت با یکدیگر پرداختند که در این بین زوج قوچان‌نژاد و دژاگه همگی در کنار هم بودند .
 
* در حالی که تنها 10 دقیقه به زمان پرواز مانده بود اعضای تیم ملی از سالن CIP به سمت هواپیما حرکت کردند.
 
* پس از رفتن وزیر ورزش و مشاور رئیس جمهور از جمع ملی‌پوشان کفاشیان و نبی دقایقی در میان خبرنگاران باقی ماندند که در این میان شوخی‌های علی کفاشیان با خبرنگاران جالب توجه بود. او با این ترفند قصد داشت از مصاحبه با خبرنگاران طفره برود در نهایت تسلیم درخواست آنها شده و پاسخگوی سؤالات‌شان شد.
 
* نهاوندیان قرار بود رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در جمع ملی‌پوشان حاضر شود که این اتفاق رخ نداد.
 
* علی کفاشیان و مهدی محمدنبی به درخواست خبرنگاران مبنی بر گرفتن عکس سلفی با آنها موافقت کرده و در آخرین دقایق حضور خود در فرودگاه با آنها عکسی به یادگار انداختند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.