ترینیداد و توباگو آخرین حریف تدارکاتی ایران؛

شاگردان کی روش مقابل تیم هشتادم فیفا

تیم ملی فوتبال ایران، آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2014 را یکشنبه شب مقابل ترینیداد و توباگو که در رتبه هشتادم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) قرار دارد، انجام خواهد داد.
يکشنبه، 18 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شاگردان کی روش مقابل تیم هشتادم فیفا

تیم ملی فوتبال ایران، آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2014 را یکشنبه شب مقابل ترینیداد و توباگو که در رتبه هشتادم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) قرار دارد، انجام خواهد داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، ملی پوشان فوتبال ایران که چند روزی است اردوی خود در شهر سائوپائولو برزیل در کمپ باشگاه کورینتیانس آغاز کرده اند، ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه شب برابر ترینیداد و توباگو قرار می گیرند.
 
ترینیداد و توباگو که از کشورهای منطقه کونکاکاف (آمریکای مرکزی) محسوب می شود، نتوانست در رقابت با تیم هایی چون مکزیک، آمریکا، هندوراس و کاستاریکا جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل را کسب کند و همراه با کانادا و جامائیکا حذف شد.
 
این تیم تاکنون یکبار موفق به حضور در جام جهانی فوتبال شده است و در سال 2008 با در اختیار داشتن ستاره ای به نام «دوایت یورک» که مهاجم منچستریونایتد محسوب می شد، در جام جهانی آلمان حضور یافت اما موفق به صعود از مرحله گروهی نشد.
 
ترینیداد و توباگو که در آخرین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در رتبه هشتادم قرار گرفته است، اواخر هفته گذشته نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف آرژانتین از رقیبان ایران در جام جهانی رفت و با 3 گل شکست خورد. آرژانتین در آن دیدار تمامی ستارگان خود را در اختیار داشت.
 
تیم ایران تاکنون با 6 تیم از منطقه کونکاکاف رقابت کرده است و ترینیداد و توباگو برای نخستین بار است که مقابل تیم کشورمان صف آرایی می کند.
 
ملی پوشان کشورمان در برنامه های آماده سازی خود 3 دیدار تدارکاتی نیز در اردوی اتریش برگزار کردند که ثمره آن 3 تساوی برابر تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا بود و حالا دیدار با ترینیداد و توباگو که چند روز قبل به مصاف آرژانتین رفته است، می تواند بهترین محک برای تیم تحت رهبری «کارلوس کی روش» محسوب شود.
 
در واقع این دیدار، آخرین فرصت خواهد بود تا کی روش ترکیب اصلی خود را شناسایی کرده و با بهترین شرایط کار خود را در جام جهانی برزیل آغاز کند.
 
امید است این دیدار تدارکاتی کمک شایانی به بهبود شرایط تیم کشورمان داشته باشد تا این تیم از کیان فوتبال ایران در جام جهانی دفاع کند و در مقابله با حریفان مطرح خود نتایج آبرومندانه ای کسب کند.
 
تیم ملی فوتبال ایران که چهارمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند، در گروه ششم جام 2014 به ترتیب با تیم های
 
نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین دیدار خواهد کرد.
 
جام جهانی 2014 روز 23 خرداد ماه با دیدار تیم های برزیل و کرواسی از گروه یک آغاز خواهد شد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.