معرفی وبسایت های پذیرنده بیت کوین به عنوان شیوه ی پرداخت

در میان بسیاری از ما تصور اشتباهی وجود دارد که بیت کوین را به عنوان یک کالا مورد توجه قرار می دهیم، در حالی که بیت کوین یک ثروت است. دلیل اصلی آن، این است که دانش بسیار زیادی در مورد کسب و کارهای مختلف و شرکت هایی که بیت کوین را برای پرداخت قبول می کنند، وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌ها این ارز دیجیتالی را به عنوان مدلهای قانونی وجوه خود، قبول می کنند. بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که در مورد بیت کوین سوال ذکر شده چه کسی و کجا را پرسیدید، مطمئن باشید که این مقاله پاسخی است که شما دنبال آن بوده اید.
جمعه، 8 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی وبسایت های پذیرنده بیت کوین به عنوان شیوه ی پرداخت

فهرست وبسایت های پذیرنده بیت کوین فروشگاهی تا سال 2017

شرکت ها در حوزه های مختلف کاری، کمپین ها و کلی سرویس دهنده دیگر حالا از بیت کوین به عنوان یک روش پذیرفته شده پرداخت هزینه پشتیبانی می کنند. با توجه به این که از فناوری Blockchain می توان استفاده های زیادی کرد، مردم عادی در سرتاسر جهان نیز ار بیت کوین به عنوان ابزاری برای مبادلات مالی استفاده می کنند.

حتی این واحد پولی دارد کم کم تمام کسب کار ها و همچنین دولت ها را مجبور می کند تا ارز مجازی را به رسمیت بشناسند و آن را بپذیرند چرا که سرویس هایی در حال ایجاد شدن برای بیت کوین هستند که به عنوان واسطی برای ساده تر کردن مبادله پول مجازی با پول رایج هر کشور ایفای نقش می کنند.
 
مایکروسافت
مایکروسافت اولین و البته خوشایند ترین گزینه در بین فهرست وبسایت های پذیرنده بیت کوین است و کسانی که بیت کوین دارند می توانند از فروشگاه های Xbox و Windows که هر دو متعلق به شرکت مایکروسافت است، خریداری کنند.
 
eGifter
این وبسایت یک واسط است که در آن می توانید گیفت کارت یا کارت هدیه از همه کمپانی ها (مانند گیفت کارت آیتونز شرکت اپل) را در آن پیدا کنید. این وبسایت از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت قیمت گیفت کارت استقبال می کنند و به این ترتیب می توانید دارایی بیت کوین خود را تبدیل به گیفت کارت هایی کنید که می تواند در خرید از هزاران فروشگاه و وبسایت دیگری که به طور مستقیم بیت کوین را نمی پذیرند مورد استفاده قرار بگیرند.
 
Namecheap
این وبسایت سابقه طولانی در زمینه ثبت دامنه های اینترنتی دارد و ادعا می کند که بیش از 3 میلیون دامنه را به ثبت رسانده است. وبمستر ها و افرادی که طراحی و راه اندازی سر و کار دارند می توانند با بیت کوین های خود از طریق وبسایت Namecheap دامنه های مورد نظر خود را به ثبت برسانند.
 
Peach Airlines
شرکت هواپیمایی Peach Aviation ژاپنی اولین کمپانی در ژاپن است که از پول بیت کوین به عنوان روشی برای خرید بلیط پرواز پشتیبانی می کند و این شرکت هواپیمایی در محدوده شرق آسیا پرواز دارد.
 
Newegg
اگر به طرفدار گجت ها هستید احتمالا خوشحال می شوید که بدانید Newegg که  فروشنده بزرگ لوازم الکترونیکی است، بیت کوین قبول می کند. این فروشنده، BitPay را به عنوان همکار پردازشگر پرداخت برای ارز های دیجیتالی انتخاب کرده است. البته باید توجه داشته باشید در خرید محصولاتی که متعلق به خود Newegg نیست امکان پرداخت هزینه با بیت کوین وجود ندارد.

هنچنین این وبسایت برای خرید موارد زیر بیت کوین را نمی پذیرد.

سفارشات حضوری

خرید گیفت های Newegg

کالا و اقلام موجود در فروشگاه

سفارش های اشتراکی

پیش خرید ها

خرید عضویت Premier

محصولات مرجوعی
 
Expedia
Expedia یکی از بزرگترین آزانس های مسافرتی آنلاین در جهان است و از سال 2014 کاربران این آژانس این انتخاب را داشته اند که هزینه هتل های خود را با بیت کوین پرداخت کنند.این وبسایت از Coinbase برای ایجاد امکان پرداخت توسط بیت کوین استفاده می کند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.