معرفی کارآمدترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی

هم اکنون اپلیکیشن‌ ها یا برنامه‌های اندرویدی متعددی در گوگل پلی استور وجود دارند که قادر به دانلود و نصب آن‌ها هستید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی چند نمونه از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود بپردازیم. با ما همراه باشید.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی کارآمدترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی

لیست بهترین نرم افزارهای اندروید

قبل از هر چیز باید اذعان نماییم که این لیست بر اساس نرم افزارهای اندرویدی که بیشترین دانلود را داشته اند، تهیه شده است. ممکن است برخی از این برنامه ها مورد استفاده شما نباشد، اما با این حال می توان تا حدودی با نصب این برنامه ها اطمینان حاصل نمود که هر چه نیاز داشته باشید را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کرده اید.
 
اینستاگرام
یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین برنامه ها است که برای کسانی که عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، وجود آن روی گوشی آن ها، بسیار ضروری است.
 
تلگرام
بعد از اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و بهترین نرم افزارهای اندروید ، خصوصا در کشور ما، برنامه تلگرام می باشد، که امروزه در هر دستگاه اندرویدی متعلق به ایرانیان یافت می شود.
 
UC Browser
یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید در زمینه مرورگر وب می باشد که دارای فیلتر شکن نیز بوده و در بین وب گردان، بسیار پرطرفدار می باشد. با استفاده از این برنامه محبوب می توانید به راحتی در هر سایت دلخواه گردش نموده و از امکانات و سرعت فوق العاده آن بهره مند شوید.
 
ShareIt
برنامه جهت به اشتراک گذاری فایل ها و برنامه ها از طریق شبکه وای فای می باشد که از بهترین نرم افزارهای اندروید در این زمینه محسوب شده و از تعداد دانلود بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت بسیار بالا و تنها از طریق روشن نمودن وای فای گوشی خود و بدون نیاز به اینترنت اقدام به ارسال تمام فرمت های فایل موجود در گوشی خود برای دیگران نمایید.
 
مسیریاب Sygic
باید بدانید که این نرم افزار از بهترین مسیریاب های آفلاین و آنلاین برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی به مسیریابی آفلاین در هر کجای دنیا پرداخته و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید.
 
Mx Player
یکی از قدرتمندترین برنامه های پخش فایل های ویدیویی در گوشی های اندرویدی محسوب می شود که از بهترین نرم افزارهای اندروید است که بودن آن روی گوشی شما می تواند بسیار سودمند باشد. این برنامه کاربردی می تواند تقریبا اکثر فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را پپشتیبانی نموده و با بهترین کیفیت پخش نماید. همچنین این برنامه توانایی پشتیبانی از فایل های زیرنویس را نیز دارد که برای دانلود مستقیم آن می توانید از طریق لینک دانلود MX Player اقدام نمایید.
 
آنتی ویروس AVL
یکی از اصلی ترین نیاز های هر گوشی اندرویدی، نصب یک نرم افزار آنتی ویروس روی آن می باشد. نرم افزار AVL از جمله بهترین آنتی ویروس های اندرویدی می باشد که توانایی بسیار بالایی در زمینه ویروس یابی گوشی های اندرویدی از خود نشان داده است. AVL از جمله بهترین نرم افزارهای اندروید می باشد که وجود ان روی هر گوشی اندروید ضروری به نظر می رسد.
 
کیبورد گوگل
بعضا گوشی های اندرویدی از کیبوردهای قابل قبولی بهره مند نیستند و کاربران خود را نمی توانند راضی نگه دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود از یک کیبورد بسیار عالی که توانسته کاربران بسیار زیادی را از سطح دنیا به خود جذب کند، استفاده نمود. کیبورد گوگل از جمله برنامه هایی است که می تواند به عنوان یک کیبورد پیش فرض برای گوشی های اندرویدی بکار رود.
 
فایل منیجر ES Explorer
یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای اندروید که وجود آن روی هر گوشی اندرویدی ضروری می باشد برنامه ES Explorer است. با استفاده از این برنامه قدرتمند می توانید به راحتی در فایل ها و پوشه های کارت حافظه و حافظه داخلی گوشی خود کاوش کرده و تمامی فرمت های فایل را بدون نیاز به خارج شدن از برنامه باز کرده و مشاهده کنید. این برنامه توانایی پشتیبانی از فرمت های PDF، فایل های آفیس، انواع تصاویر، انواع ویدیو و غیره را دارا می باشد.
 
مترجم گوگل
یکی از اصلی ترین نیازها برای هر کاربر، بخصوص کاربران فارسی زبان، وجود یک برنامه مترجم یا اصطلاحا دیکشنری می باشد. گوگل ترنسلیت از جمله برنامه هایی است که بصورت آفلاین و با نصب روی گوشی های اندرویدی می تواند بهترین ترجمه خواسته شده را به اکثر زبان های زنده دنیا انجام دهد. این برنامه همچنین قادر است از روی تصاویر عمل ترجمه را انجام دهد و بدون نیاز به تایپ دوباره متن، با دوربین گوشی خود اقدام به ترجمه نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما