در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

برای افرادی که قصد مسافرت دارند، فصل بهار یکی از بهترین و زیباترین فصل ها در طول سال برای مسافرت می باشد. بسیاری از مقاصد تفریحی و گردشگری در فصل بهار بسیار جالب و شگفت انگیز هستند چرا که هوا تا حدودی گرم است ولی باعث آزار و اذیت نمی شود و اکثر جشنواره ها بزرگ در این فصل اجرا می شوند. همچنین به دلیل رویش گیاهان در این فصل، عکس های جالبی خواهید داشت.
جمعه، 15 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

بهترین مقاصد گردشگری دنیا در فصل بهار

فصل بهار را می توان به دلیل آب‌ و هوای بسیار خوب و زیبایی طبیعت، عروس همه فصل ها دانست.

در این فصل خوب است به مکان هایی سفر کنیم که جاذبه های بیشتری دارند.

به طور مثال، پیاده روی در خیابان های بارسلون و تماشای معماری های فوق العاده این شهر در کنار طبیعت زیبا، یا موج سواری در یکی از دهکده های مکزیک، چیزهایی هستند که ابتدای سال را با هیجان و لذت آغاز می کنند.
 
۱. خوردن و آشامیدن در آستین تگزاس
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

شهر آستین بهترین مکان برای خوردن انواع غذاها و نوشیدن انواع نوشیدنی ها است. از جمله می توان به نخودهای سبز سرخ کرده و مرغ های آبدار سرخ کرده رستوران کانتیگو آستین اشاره کرد. در کنار آن می توان از عجایب و زیبایی های آستین نیز بازدید کنید.

این شهر مملو از بهترین رستوران ها، گالری های هنری، کافه ها، فروشگاه های هتل هاست. برای سپری کردن روزهای خوش بهاری توصیه می کنیم به این شهر سفر کنید.
 
۲. موج سواری در تودوسانتو – مکزیک
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

در فاصله یک ساعتی از شمال کابو، این دهکده مکزیکی خانه بزرگ ترین موج های Baja است.

در این منطقه می توانید صبح خود را با موج سواری آغاز کنید و لازم نیست حتما به بهترین سواحل این شهر هم بروید.

همه جای آب های این منطقه مواج و مناسب موج سواری است. بعدازظهرها نیز می توانید به داخل تودوسانتو بروید و از مناظر آن لذت ببرید.

این شهر ساحلی کوچک مملو از گالری های زیبا، کافه و بوتیک است. برای میان وعده بد نیست اسنک های چویشه که در خیابان فروخته می شوند را امتحان کنید.
 
۳. افسون شهر کوچک – چارمستون، کارولینای جنوبی
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

با داشتن بهترین ساحل های جنوبی، چندان عجیب نیست این شهر کوچک جزو بهترین شهرهای آمریکا دسته بندی شده است.

نه تنها ساحل های این شهر افسونگر و زیبا هستند، بلکه غذاهای دریایی این منطقه نیز عالیست و نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشید.

غذا، پیشینه تاریخی و مردمان این شهر جزو جاذبه های آن به شمار می روند.
 
۴. پیاده روی در بیگ آیلند – هاوایی
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

با اینکه هاوایی بیشتر برای سواحل زیبا و مناظر طبیعی شهرت دارد اما در روزهای خوش آب‌وهوای بهاری پیاده روی کم هزینه ترین و بهترین تفریح این منطقه به شمار می رود.

دورتر از جزیره بزرگ هاوایی، اقامتگاه های زیبایی در دره های سرسبز و ممنوعه، زمین های آتشفشان تاریخی و ساحل مرموزی پوشیده از سنگ های جواهر وجود دارد که حتما باید از آنها دیدن کرد.

در این منطقه راهنماهایی برای پیاده روی و کوهنوردی در کوه های آتشفشانی وجود دارند. در اینجا می توانید همچون کودک شاد باشید و از زیبایی ها لذت ببرید. 
 
۵. ورزش های ساحلی در جزیره آملیا – فلوریدا
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

آفتاب، شنا، موج سواری، قایق سواری و … چیزهایی هستند که در روزهای تابستان حسابی به آدم می چسبد.

اما در روزهای بهار نیز می توان در کنار سواحل فلوریدا لحظه های خوب و شادی برای خود رقم زد. از جمله می توان به ورزش هایی همچون اسب سواری و دوچرخه سواری اشاره کرد.
 
۶. مناظر هنری– اسکاتسداله، آریزونا
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

در فاصله چهار مایلی از شمال غرب ساگارو (۱۰ دقیقه با اتومبیل)، کوه کوهان شتری را خواهید – یکی از جاذبه های گردشگری منطقه، جایی که کوهنوردها حدود ۳۹۰ متر را از میان صخره هایی با سنگ های قرمز صعود می کنند و پاداش تحمل خستگی راه، تماشای مناظر فوق العاده عالی دره زیر پا است.

پس از کوهنوردی می توانید به موزه هنرهای معاصر اسکاتسداله بروید و نفسی تازه کنید.

با ه دقیقه پیاده روی به سمت جنوب ساگارو، تنها موزه آریزونا که به هنر و طراحی قرن ۲۰ میلادی تعلق دارد را مشاهده خواهید کرد.
 
۷. مقاصد فرهنگی در آمستردام
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

مهمانی های دوستانه و دورهمی ها را فراموش کنید – بهتر است به آمستردام، پایتخت کشور هلند بروید. نوسازی موزه اصلی شهر، رستوران هایی با غذاهای عالی که آب دهان آدم راه می افتد، فروشگاه های طرح ها و هنرهای پیشرو، مناظر طبیعی فوق العاده و معماری نفس گیر ساختمان ها همه دلایل خوبی برای بازدید از این شهر هستند.
 
۸. مد، هنر و خرید در لندن
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

پس از برگزاری مراسم بزرگ المپیک در سال گذشته میلادی، جشن دویست ساله چارلز دیکنز و دایاموند جوبیلی در لندن، خبرهای مهمی مردم را به سمت نیمه شرقی این شهر اروپایی می کشانند. هنرمندان و سرآشپزهای مشهور در East End لندن قرار دارند که دیدن آنها مایه خرسندی است.
 
۹. پیاده روی در بارسلونا
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

به سختی شهری در اروپا پیدا می کنید که لذت قدم زدن در خیابان های شهر بارسلونا را داشته باشد. بارسلونا – پایتخت کاتالونیا، ایالت شمالی اسپانیا – دو کوه، ساحل درجه یک که یادآوری کننده سواحل میامی است و فروشگاه هایی که رقیب مراکز خرید نیویورک هستند و معماری هایی به سبک گوتیک و قرون وسطی دارد که برای هر بازدیدکننده ای جذاب و دوست داشتنی است.

قدم زدن در میان زیبایی های این شهر روح انسان را شاد می کند. از جمله جاذبه های معماری باید به هنرمندی های معمار مشهور، آنتونی گائودی اشاره کرد.
 
10. شهر هانگژو، چین
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

هانگژو (Hangzhou)، شهری در شرق کشور پهناور چین است و پر طرفدارترین منطقه ی گذراندن تعطیلات چینی ها در فصل بهار هم است. بنابراین جای تعجب ندارد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی افراد از سرتاسر دنیا باشد. گذشته از طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار تمیز و پاکی که دارد، یکی از میراث های جهانی یونسکو یعنی «دریاچه ی غربی» هم یکی دیگر از جذابیت های هانگژو است. به همین ترتیب این شهر یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در کشور چین است.
 
11. شهر ژاپن
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

یکی از مهمترین جشنواره هایی که در کشور ژاپن برگزار می شود جشنواره شکوفه های گیلاس است. این جشنواره از  ماه مارس(فروردین) تا میانه ماه می (خرداد) در این کشور ادامه دارد.

درختان گیلاس در همه‌ی گونه‌های خود از بخش جنوبی کشور به شکوفه می‌نشینند و این روند رفته‌رفته به سمت مناطق شمالی ژاپن ادامه می‌یابد.

 مردم این کشور در این ایام گرد هم جمع شده و در پارک‌ها و در زیر این درختان زیبا پیک‌ نیک و مهمانی برگزار می‌کنند.
 
12. شهر بُن، آلمان
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

اغلب مردم فکر می کنند که جشنواره ی شکوفه های گیلاس تنها منحصر به کشور ژاپن است، اما این فکر کاملا اشتباه است زیرا در شهر بن آلمان هم می توانید به تماشای این منظره رمانتیک بنشینید و از تماشای آنها لذت کافی را ببرید.

این منطقه در شهر بن که در خیابان هیراستراسه واقع شده یکی از بهترین مناطق این شهر به شمار می رود و به این دلیل که هتل آیگنر درست در همین خیابان قرار دارد می توانید با اقامت در این رمانتیک ترین سفر را در کنار همسفرتان تجربه کنید.

این خیابان در ماه آوریل (اردیبهشت) شکوفه‌ باران می شود و بهترین زمان برای تماشای این منظره ی دلچسب به شمار می رود و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در آلمان به شمار می رود.{2}
 
13.نیو اورلان در ایالت لوئیزیانای آمریکا
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

نیو اورلان یکی از بزرگ‌ترین بندرهای آمریکا و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا است. هتل‌های این شهر از بهترین‌های آمریکا به شمار می‌روند.

ساختمان «هتل ایس» (Ace Hotel) که در سال ۱۹۲۸ ساخته شده، از چندین رستوران و کافه‌ بهره می‌برد و به نوعی بازگوکننده‌ی فرهنگ و تاریخ این شهر است.
 
14.دورو ولی در پرتغال
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

منطقه‌ی «دورو ولی» (Douro Valley) در قسمت شمالی پرتغال واقع شده است. به دلیل آب‌ و هوای مناسب، انگور های مرغوبی در این منطقه حاصل می‌شوند.

طبیعت دورو ولی از تپه‌های کوچک و بزرگی تشکیل شده است. همچنین «رودخانه‌ی دورو» (Douro River) هم از این ناحیه می‌گذرد.

در فصل بهار ابرهای صورتی بر فراز این تپه‌ها چشم‌انداز زیبایی را می‌آفرینند.

برای آشنایی بیشتر با این منطقه می‌توانید با کشتی در رودخانه‌ی دورو به گشت‌ و گذار بروید و از طبیعت بکرش نهایت لذت را ببرید.
 
15.اندلس در اسپانیا
در فصل بهار به کدام کشور سفر کنیم؟

جنوبی‌ترین منطقه‌ی اسپانیا، «اندلس» (Andalusia) است. قبل از عید پاک در این منطقه، جشن مذهبی دیگری به نام «هفته‌ی مقدس» (Holy Week) برای یک هفته در کوچه و خیابان‌ها برگزار می‌شود.

هتل‌های این منطقه در کنار تاریخ آن از دلایلی هستند که گردشگران را از مناطق مختلف جذب می‌کنند.{3}

پی نوشت:
1.www.irannaz.com
2.www.eligasht.com
3.www.kojaro.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.