5 تکنیک رایگان سئو برای افزایش فروش فوق العاده

این مقاله کاملا جنبه آموزشی دارد و ما می خواهیم فاکتورهایی را برای شما شرح دهیم که در سئو سایت به 5 برگ برنده برای کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتی شهرت دارند.
پنجشنبه، 2 مرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
5 تکنیک رایگان سئو برای افزایش فروش فوق العاده
این روزها همه به دنبال راهکارهایی برای افزایش فروش خود هستند. راهکارهایی که به تدریج و در طولانی مدت بازدهی مناسبی داشته باشد. روش های مختلفی برای افزایش فروش وجود دارد که یکی از این روش ها سئو سایت و بهینه سازی آن است.
 
این موضوع به قدری امروزه مورد توجه بازاریابان و مدیران کسب و کارهای مختلف قرار گرفته که هر کدام از آن ها سعی دارند این راهکار فوق العاده را یاد بگیرند و به گونه ای تبدیل به نوعی دغدغه برای آن ها شده است. اما چگونگی استفاده از اصول سئو و بهینه سازی وب سایت به بهترین شکل ممکن فکر همه این افراد را به خود مشغول کرده است.

این مقاله کاملا جنبه آموزشی دارد و ما می خواهیم فاکتورهایی را برای شما شرح دهیم که در سئو سایت به 5 برگ برنده برای کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتی شهرت دارند. این برگ های برنده در آموزش سئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و اساتید سئو به این نکات توجه ویژه ای داشته اند.
 

تولید محتوا در سئو پادشاهی می کند!

شاید شنیده باشید که محتوا در سئو پادشاهی می کند. این گفته یکی از بزرگان سئو و دیجیتال مارکتینگ است. شما اگر تمام بخش های مختلف سایت را به خوبی بهینه سازی کرده باشید. اگر تبلیغات فوق العاده ای برای سایت خود داشته باشید، اکنون بدون محتوای با کیفیت هیچگاه نمی توانید بازدید زیادی داشته یا فروش فوق العاده ای را تجربه کنید. از این جهت امروزه آموزش تولید محتوا رونق بسیاری پیدا کرده و سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. محتوا اگر به صورت اصولی و بر اساس فاکتورهای سئو سایت و همین طور بر اساس نیازهای کاربران تهیه و تولید شود، قطعا تغییرات شگفت انگیزی در جذب مخاطب برای شما خواهد داشت.
 

انتخاب تخصصی کلمات کلیدی صفحات سایت

یافتن کلمه کلیدی در سئو از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید در انتخاب کلمه کلیدی صفحات مختلف خود هوشمندانه عمل کنید. انتخاب کلیدواژه های اصلی سایت روش های خاص خود را دارد که در آموزش سئو به آن به طور کامل پرداخته شده است. مهمترین نکته در انتخاب صحیح و اصولی کلمه کلیدی، توجه به نیاز کاربران است. باید بدانید که کاربر از شما چه می خواهد. بیشتر به محصول شما نیاز داشته یا به خدمات محصول شما. به طور کلی در طبیعی ترین حالت شما باید شناخت کاملی از کاربران هدف خود داشته باشید تا بتوانید به خوبی برای آن ها محصول تولید یا تهیه کنید. این امر در تولید محتوا نیز به کار شما خواهد آمد.

یک پیشنهاد ویژه: قبل از شروع بهینه سازی سئو سایت کاربران خود را به خوبی بشناسید. این توصیه جدی گوگل به شما است.

5 تکنیک رایگان سئو برای افزایش فروش فوق العاده
 

طراحی ریسپانسیو وب سایت

حتما می دانید که ریسپانسیو بودن وب سایت یعنی وب سایت در بهترین حالت ممکن بر روی موبایل یا تبلت بارگزاری شود. این تمام هدف طراحی ریسپانسیو یا همان موبایل فرندلی است. اگر کمی به اطراف نگاه کنید، از هر 10 نفر حداقل 7 نفر با گوشی تلفن همراه خود در حالت کار کردن هستند و تقریبا 90 درصد این افراد تمام جستجوهای گوگل خود را با تلفن همراه انجام می دهند.

حال اگر سایت شما در بهترین شکل ممکن و با سرعت مناسب برای آن ها بارگزاری نشود، آن کاربر دیگر از سایت شما استفاده نمی کند، مگر اینکه مجبور باشد. کافی است با نکات مهم آموزش سئو در این زمینه آشنا شده و برخی از مواردی که برای بهینه سازی طراحی ریسپانسیو کاربردی تر است را به برنامه نویس خود گوشزد کنید. این را بدانید که این فاکتور یکی از مواردی است که به بهینه سازی سورس وب سایت ارتباط داشته که نکات و تکنیک های خاص خود را دارد.
 

بهینه سازی سئو داخلی سایت

سئو داخلی و سئو خارجی یک تقسیم بندی اصولی بهینه سازی سایت است که با توجه به آخرین بروزرسانی های گوگل، سئو داخلی امروزه اهمیت بیشتری به نسبت سئو خارجی خواهد داشت. تمام این مواردی که در این مقاله برای شما بررسی کردیم تقریبا مربوط به سئو داخلی سایت است اما با این وجود در این بخش ما مهمترین نکات آن را برای شما فراهم کرده ایم که قطعا برای شما کاربردی خواهد بود:

* تولید عناوین جذاب و کلیدی برای کاربران
 
* توجه به سرعت سایت و سرعت بارگزاری صفحات مختلف به صورت اصول بهینه سازی سورس.

* بهینه سازی تصاویر بر اساس اصول سئو

* بهینه سازی تیترهای درون محتوا و بکارگیری کلمات کلیدی در آن

* لینک سازی داخلی به صورت اصولی

* بهینه سازی اصولی آدرس صفحات سایت

* نوشتن متادیسکریپشن جذاب و کلیک خور برای نمایش بهتر در نتایج جستجوی گوگل

5 تکنیک رایگان سئو برای افزایش فروش فوق العاده


لینک سازی داخلی به بهترین شکل ممکن

این نیز یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو است. شما تصور کنید که بهترین طراحی را برای ساختمان خود ایجاد کرده باشید. اما اگر راه های دسترسی به طبقات یا راه های دسترسی به اتاق ها در آپارتمان مبهم باشد و شما به راحتی نتوانید به اتاق ها و طبقات دسترسی داشته باشید، قطعا در فروش آپارتمان های این ساختمان دچار مشکل می شوید. در وب سایت هم لینک سازی به همین شکل است. کاربر که وارد وب سایت شما می شود اگر نتواند به راحتی به صفحات مختلف وب سایت و صفحه هدف خود دست پیدا کند. قطعا وب سایت شما را ترک می کند و این بدترین اتفاق برای وب سایت شما است. اگر لینک سازی داخلی به بهترین شکل ممکن صورت نگیرد افزایش فروش وب سایت شما نیز به بهترین شکل ممکن ایجاد نمی شود.


استفاده از این تکنیک ها برای رسیدن به لینک یک گوگل کافی است؟

همان طور که در اول مقاله گفته شد، این فاکتورها برگ برنده شما است. زمانی این فاکتورها برای شما شگفتی ساز می شود که به خوبی با اصول سئو آشنا باشید. به درستی از نکات مهم آموزش تولید محتوا بهره مند شده باشید. در این صورت می توانید فروش خود را چند صد برابر کنید. یادگیری سئو و استفاده از این تکنیک ها راهکاری برای تحقق رویاهای شما است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.