استفاده نوزادان پسر از پستانک و ارتباط آن با بلوغ عاطفی

در این مقاله به نکاتی در خصوص ارتباط استفاده نوزادان پسر از پستانک و رشد عاطفی آنها پرداخته شده است.
چهارشنبه، 1 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استفاده نوزادان پسر از پستانک و ارتباط آن با بلوغ عاطفی
به گزارش مدیکال نیوز تودی (Medical News Today) طی انتشار مطالعه ای که اخیراً در مجله Basic and Applied Social Psychology  صورت گرفته، نشان داده شده است نوزادان پسری که استفاده مداوم از پستانک دارند ممکن است دچار آسیب های روحی شوند.
 
محققان دانشگاه ویسکانسین ـ مدیسون سه مطالعه انجام شده بر روی پستانک را مورد بررسی قرار داده و دریافتند که استفاده پستانک در پسران با کاهش بلوغ عاطفی در آنها همراه است. این محققان پسران 6 تا 7 ساله را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که آندسته از پسرانی که به طور مرتب از پستانک استفاده می کردند هنگام تماشای یک فیلم ویدئویی کمتر حالتهای چهره شخصیت های درون فیلم را کپی برداری یا تقلید می کردند. علاوه بر آن گزارش شده است که آندسته از مردانی که به سن دانشگاه رسیده و در دوران نوزادی از پستانک استفاده می کردند در آزمون های ارزیابی دگراندیشی (خود را جای دیگران گذاشتن) یا توانایی همدردی با دیگران نمره کمتری کسب می کنند.
 
در این تحقیق به این نتیجه رسیده شد که پستانک ممکن است استفاده پسران از حالتهای مختلف چهره را محدود سازد به این دلیل که پستانک ممکن است نوزادان پسر را از تقلید حالتهای صورت فرد مقابل بازدارد. با این حال، این تحقیق چنین موردی را در خصوص دختران پیدا نکرد. آنها معتقدند علت آن ممکن است به دلیل رشد عاطفی سریع تر دختران نسبت به پسران باشد.
 
سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این برنامه یا مقاله با کمک از کارشناسان و اطلاعات موجود در اینترنت بدست آمده است. داده های موجود در این مقاله ممکن است با داده های مربوط به کودک شما مطابقت نداشته باشد. اکیداً توصیه می شود رهنمودها و توصیه های موجود در این برنامه را بدون مشورت با پزشک خود اعمال نکنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.