ذکر چند نکته در خصوص محافظت از خانه و اتاق نوزاد در برابر حشرات و مواد سمی

در این مقاله به طور مختصر در خصوص برخی مواد شیمیایی خطرناک موجود در خانه و نحوه تمیز نگاه داشتن محل زندگی کودک اشاره شده است.
پنجشنبه، 16 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ذکر چند نکته در خصوص محافظت از خانه و اتاق نوزاد در برابر حشرات و مواد سمی
آیا تا به حال به وسیله حشرات بهاره گزیده شده اید؟ یا وسواس ناشی از بارداری شما را بر آن داشته است که تمام گوشه و کنار خانه را تمیز و مرتب کنید؟  تیم تحقیقاتی ما در حال بررسی دقیق تر و عمیق تری در خصوص تمیز نگاه داشتن محل زندگی و البته زدودن آن از هر گونه سموم و مواد شیمیایی مضر بوده است تا اطلاعات کمی شناخته شده و در عین حال حیاتی را در این زمینه به شما نشان دهیم. نفس عمیقی کشیده و آنگاه در مورد آلاینده های ترسناک محیط خانه اطلاع یابید تا بتوانید از آنها دوری نمایید.
 
طراحی اتاق نوزاد کار خسته کننده اما در عین حال مهمی جهت ایمن سازی و سازگار ساختن آن با محیط زیست به شمار می رود. در این بخش چند روشی که می توانید اتاق نوزاد خود را به محیطی دوستدار طبیعت تبدیل کرده و منتظر تولد فرزند دلبندتان باشید نشان می دهیم.
 
آیا به طور اتفاقی از مرگ بارترین و خطرناکترین خطری که در خانه وجود دارد اطلاع دارید؟ در خصوص نحوه محافظت از خانواده در برابر ماده شیمیایی رادون (radon) اطلاع کسب کنید و نیز بهتر است در مورد مواد سمی مقاوم در برابر شعله یا کندسوز کننده که در بسیاری از محصولات نوزاد وجود دارند اطلاعاتی بدست آورید به این دلیل که تحقیقات جدید نشان می دهند این مواد ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی های مرگبار شوند.
 
یکی از بعدازظهرهای خود را به ساخت وسایل تمیز کننده غیر شیمیایی خانگی جهت محافظت از کودک گذرانده و با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم خانه خود را عاری از مواد شیمیایی سازید. آنگاه نحوه بی خطر ساختن اتاق کودک را با درآمیختن برخی از گیاهان خانگی آموخته و یک دستگاه تصفیه هوای عالی تهیه کنید و سپس با خیال راحت به استراحت بپردازید.
 
سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این برنامه یا مقاله با کمک از کارشناسان و اطلاعات موجود در اینترنت بدست آمده است. داده های موجود در این مقاله ممکن است با داده های مربوط به کودک شما مطابقت نداشته باشد. اکیداً توصیه می شود رهنمودها و توصیه های موجود در این برنامه را بدون مشورت با پزشک خود اعمال نکنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما