چرا کسب و کارها به عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟

عکاسی به عنوان یک رشته‌ی هنری شاخه‌های مختلفی دارد و رشته‌ی صنعتی یکی از حوزه‌های تخصصی این هنر است
شنبه، 2 مرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سحر رنجبررفیع
موارد بیشتر برای شما
چرا کسب و کارها به عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟
وضعیت کسب و کارها قبل از پیدایش عکاسی صنعتی با پس از روی کار آمدن این حرفه‌ی خاص تغییرات بسیار زیادی داشته است. تلفیق هنر و خلاقیت در عکاسی حرفه ای محصولات می‌تواند موجب پدید آمدن تصاویری شود که به تنهایی معرفی و تبلیغ محصولات شرکت های تولید کننده باشد.

این رشته‌ی عکاسی که برای مشاغل مختلف کاربردهای ویژه و مهمی دارد، به عنوان یک نقطه‌ی پرتاب به قله برای کسب و کارها عمل می‌کند. در واقع تنها با عکس‌برداری حرفه‌ ای از محصولات می‌توان مسیر طولانی معرفی و فروش را کوتاه و کم هزینه کرد، باور نمی‌کنید؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا شما هم به معجزه‌ی عکاسی صنعتی یقین پیدا کنید.
 
چرا کسب و کارها به عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟
 

نتایج و مزایای عکاسی صنعتی را بدانید!

عکاسی به عنوان یک رشته‌ی هنری شاخه‌های مختلفی دارد و رشته‌ی صنعتی یکی از حوزه‌های تخصصی این هنر است. در واقع به تصویر کشیدن محصولات به گونه‌ای که تمام زوایا و مزایای آن را بتوان از طریق عکسها به مخاطب منتقل کرد، عکاسی حرفه ای محصولات گفته می‌شود. این تلفیق هنر و خلاقیت به حدی بر روی کسب و کارهای مختلف تأثیرگذار است که بسیاری از برندهای تجاری و کارخانجات بزرگ با استفاده از این هنر و تخصص به جایگاه واقعی خود رسیده‌اند. این هنر زیبا تاثیرات مستقیم بروی معرفی محصول، برندسازی، افزایش فروش و توسعه کسب و کار دارد.

اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، از عکاسی تبلیغاتی غافل نشوید!

به طور کلی هدف اصلی از عکس‌برداری صنعتی و حرفه‌ای از هر نوع محصولی اعم از خوراک، پوشاک، دکوراسیون و... تبلیغات است. تبلیغات محور اصلی پیشرفت و رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ امروزی محسوب می‌شود و شیوه‌های متنوعی دارد که عکاسی صنعتی یکی از آن شیوه‌های به خصوص به شمار می‌رود. بنا به توصیه‌ی فعالان حوزه‌ی تکنولوژی هر کسب و کار کوچکی که میل به توسعه  دارد می‌بایست از عکسهای حرفه ای بهره ببرد؛ چرا که یک عکس اگر به صورت کاملاً اصولی و دقیق تهیه شود مزیت‌های بسیاری خواهد داشت که از جمله‌ی ان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

ویژگی ها و مزایای محصولات را به خوبی می توان در قالب یک عکس معرفی کرد.


از عکس‌های صنعتی می‌توان برای تبلیغات در بسترهای آنلاین و آفلاین به صورت همزمان استفاده کرد.
عکسهای صنعتی و تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی موثر محصولات هستند.

عکسهای حرفه ای اعتماد مخاطب هدف را جلب می کنند و باعث رشد فروش می شوند.

صرف نظر از مطالب فوق تبلیغات برای هر برندی با قرار دادن عکسهای محصولات یا خدمات تأثیر بیشتری دارد، به عبارت دیگر میزان تأثیری که عکاسی تبلیغاتی بر روی مخاطبان می‌گذارد، متنهای تبلیغاتی طولانی نخواهد داشت. پس اگر صاحب یک تولیدی کوچک یا کارخانه‌ی بزرگ هستید برای نشان دادن کیفیت محصولات و تولیدات خود همین حالا به دنبال یک عکاس حرفه‌ای برای تصویربرداری صنعتی بگردید.

 
چرا کسب و کارها به عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟
 

معیارهای مهم برای انتخاب عکاس کدامند؟

بی شک خالق یک عکس کامل و تاثیرگذار عکاس خبره ای است که با تبحر و توانایی خود عکسی جذاب را ثبت می‌کند. بنابراین پیدا کردن یک عکاس ماهر با تجربه اولین قدمی است که برای معرفی محصولات خود باید بردارید. برای آن که بتوانید یک عکاس و استودیو عکاسی خوب را انتخاب نمائید، لازم است بدانید عکاس حرفه‌ای چه خصوصیاتی دارد.
 
به طور کلی فردی که توانایی‌های ذیل را داشته باشد برای عکاسی حرفه‌ای محصولات بهترین انتخاب خواهد بود:

عکاس می‌بایست از دانش کافی برخوردار بوده و در این زمینه از تجربیات و تخصص سالها فعالیت خود در حوزه عکاسی استفاده کند.

در اختیار داشتن تجهیزات حرفه ای عکاسی و تسلط بر استفاده از تکنیک های مختلف عکاسی از ویژگی های عکاس حرفه ای است.

خلاقیت یکی از مهمترین ویژگی های عکاس با تجربه و کاربلد است.

تسلط بر نورپردازی سوژه های مختلف یکی از مهمترین فاکتورهای عکاس صنعتی است.

توانایی ویرایش حرفه ای عکسها هم از مزیت های عکاس با تجربه خواهد بود.

بنابراین برای عکاسی صنعتی از محصولات خود به راحتی می‌توانید بهترین عکاس و یا استودیو عکاسی را انتخاب نمائید، توانایی یک عکاس با تهیه عکسهای حرفه ای از کالا یا خدمات می‌تواند موجب رونق کسب و کارها شود. به عبارت دیگر عکاسی صنعتی یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت مشاغل و کسب و کارها ی امروزی است.

عکس‌برداری تبلیغاتی از محصولات چقدر هزینه دارد؟

بدیهی است که میزان هزینه و قیمت هر عکس تبلیغاتی برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای نوپا بسیار بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه در ابتدای فعالیت کاری هزینه‌های اولیه قابل پیش بینی نخواهد بود. نکته‌ی مهم آن است که هزینه‌ی عکاسی تبلیغاتی به نسبت سود و بازدهی بالایی که از تبلیغات با آن به وجود می‌آید، بسیار ناچیز بوده و میزان هزینه‌های پرداختی برای عکاسی به سرعت جبران خواهد شد. به علاوه اگر یک استودیو با خدمات‌ عالی و قیمت‌های منصفانه  را انتخاب کنید، نگرانی خاصی بابت هزینه‌ها نخواهید داشت.

بهترین خدمات را از استودیو مانی دریافت کنید!

برای عکاسی صنعتی از محصولات، کالا یا خدمات خود بدون جستجو و با اطمینان خاطر کامل سراغ استودیو مانی بروید چرا که این مجموعه متشکل از افراد متخصص  در زمینه عکس‌برداری صنعتی و تبلیغاتی می‌باشد. استفاده از تجهیزات به روز این استودیو موجب رضایت مشتریان و همکاری دراز مدت آنها شده.
 
چرا کسب و کارها به عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟


در استودیو مانی قیمت‌ها منصفانه در نظر گرفته شده است چرا که هدف این مجموعه‌ همکاری با کسب و کارها و برندهای مختلف و کمک به پیشرفت و ارتقای کسب و کارها می‌باشد. این مجموعه تا به امروز پروژه‌های بسیار بزرگ عکاسی تبلیغاتی را به سرانجام رسانده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به عکس‌برداری برای شرکت‌های ایستک، محسن، پارس شهاب، اکتیو و.... اشاره کرد. بنابراین به وضوح روشن است که با اطمینان خاطر می‌توان از خدمات استودیو مانی استفاده کرد.

جانِ کلام

یکی از مزیت‌های بهره‌مندی از خدمات مجموعه‌ی استودیو مانی، وبسایت تخصصی این مجموعه می‌باشد که با ارائه مقالات، اطلاعات و نمونه عکسهای پروژه‌های مختلف به عنوان یکی از برترین استودیوها شناخته می‌شود. برای دریافت پاسخ سوالات خود نیز می‌توانید از طریق وبسایت استودیو مانی به آدرس www.studiomani.ir با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات با خیالی آسوده برای عکاسی حرفه محصولات خود اقدام کنید....


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما