اختر قلی زاده

سلام خسته نباشید من یک دختر 5/2 ساله دارم که به دلبل حساس بودن بدن در خانه صبح ها با مادر شوهرم (مادر...

سلام خسته نباشید من یک دختر 5/2 ساله دارم که به دلبل حساس بودن بدن در خانه صبح ها با مادر شوهرم (مادر بزرگ)می ماندکه خیلی لجباز و شلوغ است و کمتر به اسباب بازی هایش اهمیت می دهد و بیشتر به وسایل خانه و به هم ریختن آنها علاقه مند است و مخصوصا وقتی بفهمد ما از کاری خوشمان نمی آید آن کار را تکرار می کند و به تازگی کمی هم حالت پرخاشگری پیدا کرده و به محض صحبت با او فریاد می کشد لطفا در رابطه با تربیت او مرا راهنمایی نمایید.
پنجشنبه، 5 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

اختر قلی زاده

سلام خسته نباشید من یک دختر 5/2 ساله دارم که به دلبل حساس بودن بدن در خانه صبح ها با مادر شوهرم (مادر...

اختر قلی زاده ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

سلام خسته نباشید
من یک دختر 5/2 ساله دارم که به دلبل حساس بودن بدن در خانه صبح ها با مادر شوهرم (مادر بزرگ)می ماندکه خیلی لجباز و شلوغ است و کمتر به اسباب بازی هایش اهمیت می دهد و بیشتر به وسایل خانه و به هم ریختن آنها علاقه مند است و مخصوصا وقتی بفهمد ما از کاری خوشمان نمی آید آن کار را تکرار می کند و به تازگی کمی هم حالت پرخاشگری پیدا کرده و به محض صحبت با او فریاد می کشد لطفا در رابطه با تربیت او مرا راهنمایی نمایید.


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی این جمله مفهوم نبود : که به دلیل حساس بودن بدن در خانه صبح ها با مادر شوهرم. شما باید علت پرخاشگری ایشان را پیدا کنید معمولا رفتار فرزندان در سن کودکی واکنش و ابزار آنها برای اعتراض به شرایط کنونی است . شما باید وقت بیشتری را در کنار ایشان بگذرانید و از نزدیک بر راهنمایی و تربیت ایشان نظلرت داشته باشید . ببینید واکنش او هنگامی که با پدر و مادر به تفریح و یا مسافرت می رود چگونه است آیا هنگامی شرایط روحی او مناسب است باز ناآرام می باشد یا این کارها فقط در موقع عدم حضور شما و یا در هنگام ورود شما به منزل است .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.