فاطمه نورمحمدی

با سلام لطفا من را راهنمایی کنید من برنامه ایی را دانلود کردم ولی به زبان فارسی یا انگلیسی نیست به صورت...

با سلام لطفا من را راهنمایی کنید من برنامه ایی را دانلود کردم ولی به زبان فارسی یا انگلیسی نیست به صورت sss نوشته شده به من بگویید که چکار کنم تا بتوانم به صورت فارسی بخوانم . با تشکر
يکشنبه، 2 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فاطمه نورمحمدی

با سلام لطفا من را راهنمایی کنید من برنامه ایی را دانلود کردم ولی به زبان فارسی یا انگلیسی نیست به صورت...

فاطمه نورمحمدی ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 43 ساله )

با سلام لطفا من را راهنمایی کنید من برنامه ایی را دانلود کردم ولی به زبان فارسی یا انگلیسی نیست به صورت sss نوشته شده به من بگویید که چکار کنم تا بتوانم به صورت فارسی بخوانم .
با تشکر


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشكر كاربر گرامي، اگر منظور شما از sss كاراكترهاي $$$ مي باشد، و زبان ويندوز شما حالت فارسي را دارد، احتمالاً‌ زباني كه با آن نام برنامه را نوشته اند چيزي غير از فارسي مي باشد كه قابل خواندن نيست و يا در واقعاً براي نوشتن فايل از همان كاراكترها استفاده شده است. در صورتي كه زبان فارسي براي ويندوز شما انتخاب نشده است مراحل زير رادنبال كنيد: 1- از منوي Start‌ وارد Control Panel شويد. 2- حالت نمايش را به صورت Classic (در صورتي كه نيست) تغيير دهيد. براي اين كار در نوار سمت چپ گزينه Switch to classic view را كليك كنيد. 3- گزينه Regional and language options را انتخاب كنيد. 4- در پنجره باز شده به تب Languages رفته و گزينه اول كه نوشته Install files for complex .... را علامت بزنيد و سپس Apply كنيد. (ممكن است در اين قسمت از شما سي دي ويندوز خواسته شود كه آن را درون دستگاه بايد قرار دهيد) 5- سپس به تب هاي Regional Options و Advanced برويد و تنظيمات مربوط به زبان را Farsi و كشور خواسته شده را Iran انتخاب كنيد. 6- در پايان دكمه Ok را كليك و يكبار كامپيوتر خود را ريست نمائيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.