م

سلاممن پسری 25 ساله هستم این ترم کارشناسی رو تموم...

سلام من پسری 25 ساله هستم این ترم کارشناسی رو تموم میکنم. من در 18 سالگی با یکی از دخترای فامیل دورمون اشنا شدم 4 سال باهم دگ فقط رابطه تلفنی داشتیم و قرار شد باهم دگ ازدواج کنیم همدیگر رو خیلی دوس داریم طوری بود که واسه دختر خواستگار هم اومد ولی به خاطر من حاضر نشد باهاشون ازدواج کنه.من بعد اتمام سربازی با خانوادم صحبت کردم ک بریم خواستگاری،از انجایی ک محل زندگی انها با ما خیلی دوره تصمیم گرفتیم زنگ بزنیم وقتی زنگ زدیم چون دختره تک دختر خانواده است به همین خاطر خانواده شرط ازدواج برای من رفتن به ان شهر گذاشتند.چون از یک طرف من شرایط زندگی کردن در شهر دیگر را نداشتم و همچنین نمیتونستم از خانوادم جدا بشم به همین خاطر باعث شد که ازدواج ما دوتا کلا کنسل بشه. منم نمیتونم فراموشش کنم- دختره هم همچنین نمیتونه منو فراموش بکنه. میخواستم راهنماییم کنید من باهاش ازدواج بکنم؟ ازدواج بکنیم با توجه به مشکلاتی که گفتم در اینده به مشکل بر نمیخوریم؟ چجوری راضیش کنم که بیاد شهر ما زندگی کنه؟ آیا من برم شهرشون؟ بی زحمت راهنماییم کنید با تشکر
چهارشنبه، 12 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

م

سلاممن پسری 25 ساله هستم این ترم کارشناسی رو تموم...

م ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

سلام
من پسری 25 ساله هستم این ترم کارشناسی رو تموم میکنم. من در 18 سالگی با یکی از دخترای فامیل دورمون اشنا شدم 4 سال باهم دگ فقط رابطه تلفنی داشتیم و قرار شد باهم دگ ازدواج کنیم همدیگر رو خیلی دوس داریم طوری بود که واسه دختر خواستگار هم اومد ولی به خاطر من حاضر نشد باهاشون ازدواج کنه.من بعد اتمام سربازی با خانوادم صحبت کردم ک بریم خواستگاری،از انجایی ک محل زندگی انها با ما خیلی دوره تصمیم گرفتیم زنگ بزنیم وقتی زنگ زدیم چون دختره تک دختر خانواده است به همین خاطر خانواده شرط ازدواج برای من رفتن به ان شهر گذاشتند.چون از یک طرف من شرایط زندگی کردن در شهر دیگر را نداشتم و همچنین نمیتونستم از خانوادم جدا بشم به همین خاطر باعث شد که ازدواج ما دوتا کلا کنسل بشه. منم نمیتونم فراموشش کنم- دختره هم همچنین نمیتونه منو فراموش بکنه.
میخواستم راهنماییم کنید من باهاش ازدواج بکنم؟
ازدواج بکنیم با توجه به مشکلاتی که گفتم در اینده به مشکل بر نمیخوریم؟
چجوری راضیش کنم که بیاد شهر ما زندگی کنه؟
آیا من برم شهرشون؟
بی زحمت راهنماییم کنید

با تشکر


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام برادر گرامی با توجه به توضیحاتی که ارائه داده اید به نظر می رسد از لحاظ انتخابتان کاملا مطمئنید. اگر این طور است در این شرایط توصیه می کنم ارزش هایتان را اولویت بندی کنید یعنی مزایایی که در شهر خودتان می توانید داشته باشید و همچنین برای دختر خانم. و هر تصمیمی که گرفتید قبل از اینکه خانواده ها را در جریان بگذارید سعی کنید خودتان دو نفر در مورد آن کاملا به توافق برسید. به این دلیل که اگر خانوداه هایتان از علاقه و تصمیم قطعی شما مطلع شوند راحت تر کنار می آیند. در مورد شرایط کاری تان و وابستگی آن به مکان خاص توضیحی نداده اید . اما با توضیحات منطقی و امکان فراهم کردن شرایط رفت و آمد می توانید این مسئله را حل کنید و اگر به علاقه و انتخابتان مطمئنید به جای اینکه از اصل ماجرا کوتاه بیایید سعی کنید در مورد مسائل بعدی و پی آمدهای آن راه چاره ای بیاندیشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.