بیش از 100 موقوفه با ارزش میلیاردی در استان سمنان به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : در استان سمنان در طی دو سال اخیر بیش از 100 موقوفه با ارزش میلیاردی به ثبت رسیده است.
جمعه، 12 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیش از 100 موقوفه با ارزش میلیاردی در استان سمنان به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : در استان سمنان در طی دو سال اخیر بیش از 100 موقوفه با ارزش میلیاردی به ثبت رسیده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حاشیه آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان که در آستان مقدس حرم امامزاده یحیی(ع) این شهرستان و با حضور فرماندار سمنان برگزار شد، با بیان اینکه در طی سال‌های 92 و 93 بیش از 100 موقوفه با ارزش میلیاردی در استان سمنان به ثبت رسیده است،‌ اظهار کرد: این موضوع بسیار امیدوارکننده است و از ظرفیت‌های بالای استان سمنان در زمینه وقف خبر می‌دهد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان بسیار مومن و ولایت‌مدار هستند که این موضوع خود به عنوان یک مزیت بسیار خوب به حساب می‌آید، ادامه داد: باید با آگاه‌‌سازی مردم این استان در خصوص ضرورت‌های وقف از این ظرفیت بالا بهترین استفاده را ببریم.
 
وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در بخش‌هایی مانند ایجاد موقوفات جدید، به‌روز رسانی اجارات موقوفات و ... با مشکلاتی مواجه شد که با همکاری مسئولان و مردم بخشی از این مشکلات برطرف شده و بقیه نیز در حال رفع شدن است.
 
واحدی همچنین با اشاره به اینکه مردم بسیار آگاه هستند و تمام مسائل موجود را به خوبی بررسی و دنبال می‌کنند، تصریح کرد: برای موفقیت هر چه بیشتر در عرصه وقف و پیشرفت موقوفات استان سمنان باید اعتمادسازی کنیم تا با همکاری خود مردم مسیر را هموار کنیم و مشکلات را از بین ببریم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش مجموعه اوقاف و امور خیریه در استان‌های کشور و به خصوص استان سمنان نگاه مردم نسبت به وقف تغییر کرده و دید مثبتی در جامعه ایجاد شده است.
 
وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که همه ما در مجموعه اوقاف و امور خیریه با قرآن، امامزادگان، کار خیر، خدمت به مردم و ... برخورد داریم که همگی سراسر نور است.
 
واحدی ادامه داد: انس گرفتن با این نور وظایف سنگینی را بر عهده ما قرار می‌دهد که باید با تلاش و همکاری این وظایف را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم تا مسیر حقیقی سعادت را پیدا کرده و در این مسیر قدم بگذاریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.