نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

خون پاک جانباختگان فاجعه منا آل سعود را رسوا خواهد کرد / پاسخ شجاعانه رهبری موجب تغیررفتار آل سعود شد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت : خون پاک حجاج بی گناه و مظلوم جانباخته در فاجعه منا ، حکام آل سعود را بیش از پیش رسوا خواهد کرد.
يکشنبه، 19 مهر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خون پاک جانباختگان فاجعه منا آل سعود را رسوا خواهد کرد / پاسخ شجاعانه رهبری موجب تغیررفتار آل سعود شد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت : خون پاک حجاج بی گناه و مظلوم جانباخته در فاجعه منا ، حکام آل سعود را بیش از پیش رسوا خواهد کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی جمعه شب در مراسم بزرگداشت حاج حسن دانش قاری بین المللی جان باخته فاجعه منا که در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد افزود: معلم قرآن بودن ، شاگرد مکتب امام صادق بودن و انقلابی بودن از ویژگی های بارز حاج حسن دانش بود که در نهایت هم با عزت در سرزمین نزول قرآن به دیدار خداوند منان شتافت.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خون این پاکان، حکومت آل سعود را رسوا خواهد کرد چرا که آل سعود برای آن که جنایات خود را در یمن بپوشاند گفته بود امسال بهترین حج را بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد کرد اما خداوند به خاطر خون مردان و زنان و کودکان یمنی آنها را به گونه ای رسوا کرد که با هیچ چیز قابل پوشیدن نیست.
 
وی ادامه داد: آنها ادعا دارند خادم الحرمین هستند در حالی که در اصل خائن به حرمین شریفین هستند و لیاقت خادمی حجاج را ندارند و تا به حال از امت مسلمان جهان عذرخواهی نکرده اند و مسئولیت این فاجعه را هم به عهده نگرفته اند.
 
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: آل سعود همواره عنوان می کند خادم الحرمین هستند اما آن جایی که باید مسئولیت ها را بپذیرند قصور و کوتاهی خود را به گردن حجاج و میهمانان می اندازند و ان شاالله خون پاک این حجاج بیگناه و مظلوم خاندان و حکام آل سعود را بیش از گذشته رسوا خواهد کرد.
 
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد جانباختگان فاجعه منا گفت: حاج حسن دانش و حاج محسن حسنی کارگر و دیگر افرادی که به عنوان گروه تواشیح در این فاجعه با عزت از این دنیا رفتند و جامعه قرآنی، علما و بزرگان در مراسم های بزرگداشت آنها با تکریم و ادب حضور یافتند ولی ماهم باید به گونه ای زندگی کنیم که در نهایت مرگ با عزت داشته باشیم.
 
وی با اشاره به رژیم میهمان کش سعودی تاکید کرد: این شهدا روز عید قربان در قربانگاه ابراهیم و اسماعیل با ذکر خدا به دیدار الهی شتافتند
 
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: امام عادل و رهبری که پیرو ائمه اطهار و پیامبر اکرم و خداوند متعال است موجب عزت مومنین و مسلمین است لذا پاسخ شجاعانه مقام معظم رهبری باعث شد رفتار حکام آل سعود عوض شود و اکنون نیز افرادی که ادعا دارند گوش به فرمان ولایت هستند باید مطیع دستورات ایشان در بیانات اخیرشان در مورد ممنوعیت مذاکره با آمریکا باشند.
 
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهید عباس بابایی و همچنین سردار همدانی افزود: از نصرت دین خدا خسته نشوید چرا که خداوند در قرآن می فرماید: و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین.
 
در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، میرمحمدی استاندار، سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن کریم کشور ، جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر ، جامعه قرآنی استان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار شد رحیم خاکی و حمید رضا احمدی وفا از قاریان سرشناس کشوری به تلاوت پرداختند و مداحی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.