نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

با حضور درحماسه9دی، فتنه 88 نابودشد / سازش باآمریکابا ایمان به وعده های الهی منافات دارد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مردم ایران ، سه روز پس از بی حرمتی فتنه گران به عزای امام حسین (ع)، در روز 9 دی ماه به خیابان ها آمدند و فتنه 88 را نابود کردند و این به لطف ارادت مردم به امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
چهارشنبه، 9 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
با حضور درحماسه9دی، فتنه 88 نابودشد / سازش باآمریکابا ایمان به وعده های الهی منافات دارد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مردم ایران ، سه روز پس از بی حرمتی فتنه گران به عزای امام حسین (ع)، در روز 9 دی ماه به خیابان ها آمدند و فتنه 88 را نابود کردند و این به لطف ارادت مردم به امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش کارکنان و مدیران این سازمان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با اشاره به ویژگی های پیامبر اسلام در قرآن اظهارداشت : یکی از ویژگی های پیامبر براساس آیه 158 سوره اعراف ، خواندن و نوشتن ندانستن ایشان و در نهایت ایمان و باور به خدا و کلام الهی است.
 
وی با اشاره به اینکه میان علم و ایمان فرق وجود دارد ، افزود : همه انسان ها می دانند که روزی مقرر است که بمیرند و از این دنیا بروند اما نسبت به آن باور ندارند زیرا اگر ایمان و باور نداشتند ، خود را اصلاح می کردند.
 
حجت الاسلام محمدی با طرح مثالی مبنی بر اینکه اگر انسان بداند شخصی مراقب اعمالش است و یا در مکانی دوربینی نصب است ، اعمال و رفتار خود را مراقبت می کند ، تصریح کرد : اما انسان ها در حالی که می داند خداوند ناظر اعمال و رفتارهایش است ، گناه و کار خطا انجام می دهند که این نشان از عدم ایمان و باور به کلام الهی است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه کلام خدا راست ترین و صادق ترین کلام هست ، تصریح کرد : اگر انسان ایمان به خداو توکل به وی داشته باشد ، براساس آیات قرآن برایش کافی است.
 
وی اضافه کرد : در ابتدای اعلام رسالت پیامبر (ص) ، اقوام پیامبر نزد ایشان آمدند و اعلام کردند که مال و ثروت ، پست و مقام و همسر به ایشان می دهند اما پیامبر فرمود این هایی که گفتید ، آسان است اگر توانش را داشتید که ندارید ؛ و ماه را در یک دست و خورشید را در دست دیگر من قرار دهید هم از این راه عقب نمی کشم که این نشان از ایمان و باور پیامبر (ص) به خداوند است.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ما نیز باید به خداوند ایمان داشته باشیم و بدنبال سازش با آمریکا نباشیم ، افزود : آمریکا در سال 58 و در همان زمان هایی که هنوز کشور و مرزهایش تثبیت نشده بود با لشکرکشی به ایران به دنبال نابودی این انقلاب بود ، در حالی که خبر نداشت همان خدایی که روزی ابرهه را نابود کرد ، شن های صحرای طبس را مأمور می کند تا در مقابل آنها بایستد و آنان را نابود کند.
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ویژگی دیگر پیامبر بر اساس آیات قرآن را بندگی توصیف و تصریح کرد : در تشهد نماز ابتدا به عبودیت پیامبر و پس از آن به رسالتش شهادت می دهیم زیرا پیامبر از همین عبودیت به رسالت رسید .
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در خصوص خصوصیات انسان هایی که خیر و برکت دارند ، گفت : این افراد براساس این روایت باید دارای ویژگی های وفا ، تدبیر ، حیا ، حسن خلق و جمیع این خصوصیات یعنی آزادگی باشند .
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگ خداوند برای ماست که به برکت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهیدان حاصل شده است ، گفت : هم اکنون در 4 طرف این مملکت ناآرامی و ناامنی وجود دارد و همه این اتفاقات بخصوص داعش را بوجود آورده اند که به این انقلاب آسیب برسانند اما به لطف خداوند این امنیت وجود دارد و حتی دشمن نیز از وجود آن متعجب است.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به راهپمایی عظیم اربعین حسینی امسال افزود : امسال به برکت امام حسین (ع) ، بیش از 20 میلیون نفر از نقاط و مسیرهای مختلف عازم کربلا شدند و هیچ اتفاقی رخ نداد و امنیت کامل برقرار بود اما به سبب بی کفایتی آل سعود در مدیریت چند میلیون نفر در یک نقطه به نام سرزمین منا ، چندین هزار مسلمان جهان وصدها ایرانی از جمله قاریان قرآن ما جان خود را ازدست دادند.
 
وی ادامه داد : یکی از برنامه های دشمن برای آسیب زدن به جامعه ایران و انقلاب اسلامی رواج بی حیایی و بی عفتی در میان مردم است .
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 36 سال عمر انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستاده است ، افزود : در سال 88 فتنه گران در داخل و حامیان آنها در خارج از کشور آن اتفاقات را بوجود آوردند و امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم باید هوشیار بود تا به کسانی که در فتنه 88 همراه شدند و یا در برابر آن سکوت کردند و حتی بعد از گذشت 6 سال حاضر نشدند آن وقایع را فتنه بنامند ، رای ندهیم زیرا معلوم نیست این افراد با ورود به این مجالس به انقلاب وفادار باشند.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه انتخابات بهانه فتنه گران در سال 88 بود و آنها به دنیال نابودی این انقلاب بودند ، تصریح کرد : زمانی که فتنه گران در روز عاشورا به خیابان ها ریختند و به عزاداران امام حسین (ع) تعرض کردند و حرمت امام حسین (ع) را شکستند و به رقص و شادی پرداختند ، مردم ماهیت اصلی آنها که عداوت با دین و اسلام است را شناختند و سه روز پس از این بی حرمتی، در روز 9 دی ماه به خیابان ها آمدند و فتنه 88 را نابود کردند و این به لطف امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ارادت مردم به امام حسین (ع) بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.