ثبت چهار وقف جدید در بن رود / زمینی یک میلیاردی وقف احداث مسجد الرسول (ص) شد

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت : چهار وقف جدید در بن رود به ثبت رسید.
دوشنبه، 14 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثبت چهار وقف جدید در بن رود / زمینی یک میلیاردی وقف احداث مسجد الرسول (ص) شد

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت : چهار وقف جدید در بن رود به ثبت رسید.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسین اکبر، مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود اظهار داشت: محمد رجایی ورتانی چهار پنجم از نیم طاق آبادی یا صحرا روستای باقر آباد و همگی زمین مزروعی و یک باغ را به همراه زهرا رجایی ورتانی که این بانوی واقف و نیک اندیش نیز یک پنجم از نیم طاق همین موقوفه را وقف کردند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ارزش این دو وقف 500 میلیون ریال است که این واقفین نیک اندیش عواید حاصل از این موقوفات را جهت کمک به فقرا و نیازمندان روستای باقر آباد اختصاص داده اند.
 
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود در ادامه افزود: همچنین حاج رمضان صادقی ورزنه تمامی و همگی 6 دانگ دو قطعه زمین را به مساحت 350 متر مربع در ورزنه وقف کرده است.
 
حسین اکبر در ادامه بیان کرد: این موقوفات نیز 1 میلیارد ریال ارزش دارند و واقف نیک اندیش آن ها را در راستای توسعه حسینیه اولیاء بخش بن رود وقف کرده است.
 
وی ادامه داد: وراث مرحوم رمضان صادقی نیز یک قطعه زمین را به مساحت 400 متر مربع را وقف کردند.
 
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود در ادامه عنوان کرد: این موقوفه نیز یک میلیارد ریال ارزش گذاری شده و طبق وقف نامه ای که توسط واقفین نیک اندیش آن ثبت شده است این موقوفه برای احداث مسجد الرسول شهر ورزنه وقف شده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.