مدیر کل اوقاف همدان : خدمت به امامزادگان را قدر بدانیم

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه منابع انسانی اوقاف استان همدان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
شنبه، 19 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مدیر کل اوقاف همدان : خدمت به امامزادگان را قدر بدانیم

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه منابع انسانی اوقاف استان همدان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
 
به گزارش راسخون، آیین تکریم و معارفه معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان دیروز سه شنبه 15دی ماه با حضور حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و جمعی از معاونین و روسای ستادی و ادارات تابعه برگزار شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان دراین مراسم اظهار داشت: خدمت به مجموعه موقوفات و امامزادگان را باید لحظه به لحظه قدر بدانیم و به آن افتخار کنیم.
 
مدیرکل اوقاف استان همدان با بیان اینکه باید خدمت به مجموعه موقوفات و امامزادگان را لحظه به لحظه قدر بدانیم، خاطرنشان کرد: باید دو اصل مهم تعامل و پاسخگویی بین کارکنان در راستای تحقق شعار سال که همان همدلی و همزبانی مجموعه باهم است و همچنین پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع را در اولویت خط مقدم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مقام معظم رهبری و شهدای عزیزمان بدانیم.
 
حجت الاسلام محمد کاروند ضمن قدردانی ازخدمات معاون سابق توسعه منابع این اداره کل اظهار داشت: فرد جدیدی که برای این سمت در نظر گرفته شده است نیز از نیروهای متعهد و کاردان این اداره است و کارنامه درخشان فعالیت ایشان در دوران تصدی بیانگر این امرمهم است.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهدی روشنی معاون سابقه توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف استان همدان تجلیل و مرتضی نظری افلاک به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.