اجرای طرح جامع در ۴۷ امامزاده استان زنجان

حجت الاسلام جعفر جنتی، با اعلام اجرای طرح جامع در ۴۷ امامزاده استان زنجان گفت: اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر توسعه امامزادگان تاکید دارد.
شنبه، 13 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اجرای طرح جامع در  ۴۷ امامزاده استان زنجان

به گزارش راسخون به نقل از مهر، حجت الاسلام جعفر جنتی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح جامع در  ۴۷ امامزاده استان زنجان خبر داد و گفت: اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر توسعه امامزادگان تاکید دارد.

وی به طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اشاره کرد و افزود: به جهت فضای کوچک مسجد امامزاده، نمازگزان در هنگام اقامه نماز با مشکل مواجه می شدند که در این میان توسعه امامزاده در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیازمند همکاری جهادی مسئولان است که باید در این زمینه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

جنتی تاکید کرد: توجه به توسعه امامزاده ها باعث توسعه گردشگری می شود بنابراین مسئولین برای توسعه بیشتر امامزاده ها حمایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: وقف های انجام شده طی هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و هریک از این موقوفات با نیات متفاوتی وقف شده اند که اداره کل اوقاف و امور خیریه براساس نیات واقفان عمل می‌کند.

جنتی افزود: رسانه ها نسبت به ترویج فرهنگ وقف در جامعه تلاش کنند و فرهنگ وقف به عنوان یک اصل مهم تبیین شود.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.