بازداشت دو نماینده مجلس واقعیت دارد؟

شنیده ها حکایت از آن دارد که دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.
پنجشنبه، 31 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازداشت دو نماینده مجلس واقعیت دارد؟
به گزارش راسخون؛ خبر فوری نوشت: محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و فریدون احمدی نماینده مردم زنجان به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

گفته می‌شود برای هر کدام از این دو نماینده، وثیقه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

این خبر را یاشار سلطانی، روزنامه نگار افشاگر منتشر کرده اما خبر فوری نمی‌تواند خبر را تایید کند. یک منبع آگاه به خبر فوری گفته این دو نماینده عصر امروز برای ارائه پاره‌ای از توضیحات احضار شده‌اند.

بازداشت دو نماینده مجلس واقعیت دارد؟
 

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هفته آینده درباره بازداشت ۲ نماینده و تخلفات آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.