والیبال قهرمانی آسیا/

پیروزی آسان بلندقامتان ایران مقابل هند/ایران در یک چهارم نهایی به چین تایپه رسید

تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی آسان مقابل هند موفق شد به یک چهارم نهایی صعود کند و در این مرحله باید با چین تایپه روبرو شود.
چهارشنبه، 27 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پیروزی آسان بلندقامتان ایران مقابل هند/ایران در یک چهارم نهایی به چین تایپه رسید
تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی آسان مقابل هند موفق شد به یک چهارم نهایی صعود کند و در این مرحله باید با چین تایپه روبرو شود.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، عصر امروز تیم ملی والیبال ایران ساعت 18:30 در دومین بازی خود در دور دوم گروهی والیبال قهرمانی آسیا مقابل هند صف آرایی کرد و موفق شد در دیداری راحت در 3 ست حریف خود را از پیش رو بردارد.
 
ایران با نتایج (25 بر 16)، (25 بر 21) و (25 بر 21 ) هند را از پیش رو برداشت.
 
بدین ترتیب شاگردان کولاکوویچ با کسب 2 پیروزی مقابل چین و هند به مرحله ی بعد صعود کردند و باید با چین تایپه مصاف دهند.
 
ست اول: ایران 25 -هند 16
در این دیدار کولاکوویچ از نفرات ذخیره استفاده کرده است. اولین امتیاز این ست به ایران رسید. هندی ها توانستند با بازی پایاپای حتی 4 بر 3 پیش بیافتند اما شفیعی با ضربه ای زیبا موفق شد بازی را مساوی کند.  بعد از این امتیاز بود که ایران بر اوضاع مسلط شد و توانست با برتری 8 بر 6 به وقت استراحت فنی اول برود.
در ادامه بازهم عملکرد خوب ایران باعث شد تا اختلاف 4 امتیازی ایجاد شود. هندی ها نتوانستند روند امتیازگیری ایران را متوقف کنند تا بلندقامتان کشورمان با نتیجه 16 بر 12 به وقت استراحت فنی دوم بروند. بعد از این وقفه بازهم بازیکنان ما حاکم میدان بودند و نتیجه 20 بر 13 باعث شد تا سرمربی هند درخواست وقت استراحت فنی دهد. این وقفه به کمک هندی ها آمد و توانستند 3 امتیاز بگیرند اما در نهایت ایران موفق شد 25 بر 16 این ست را از آن خود کند.
 پیروزی آسان بلندقامتان ایران مقابل هند/ایران در یک چهارم نهایی به چین تایپه رسید
ست دوم: ایران 25- هند 21
هندی ها در این ست شروع خوبی داشتند و موفق شدند 2 امتیاز نخست را از آن خود کنند. در ادامه بچه های ایران به خود آمدند و توانستند بازی را در امتیاز 2 مساوی کنند. ایران با امتیاز 8 بر 6 وقت استراحت فنی اول را از آن خود کرد. بعد از این وقفه شرایط برای ایران بازهم خوب پیش رفت و نتیجه 11 بر 7 باعث شد تا سرمربی هند درخواست وقت استراحت بدهد. این وقفه باعث شد تا آنها امتیاز هشتم را بگیرند.
شاگردان کولاکوویچ روند خوب خود را از سر گرفتند و موفق شدند با اختلاف 6 امتیازی، نتیجه را در وقت استراحت فنی دوم 16 بر 10 به سود خود کنند. بعد از این استراحت بازهم ایران 2 امتیاز پشت سر هم گرفت و هندی ها تنها یک امتیاز گرفتند. بعد از ثبت نتیجه 21 بر 15 بود که هندی ها توانستند در چند صحنه از ناهماهنگی بازیکنان ایران سود ببرند و اختلاف را به 5 امتیاز کاهش دهند. نتیجه 23 بر 18 شد و هندی ها موفق شدند بعد از آن 2 امتیاز پیاپی بگیرند و اختلاف را به حداقل برسانند. این نتیجه باعث شد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. این وقفه بلندقامتان ایران را به خود آورد و تیم ملی کشورمان با 2 دفاع روی تور موفق شد 25 بر 21 ست دوم را نیز از آن خود کند.
 
ست سوم: ایران 25 – هند 21
گرچه این ست با امتیازگیری هندی ها شروع شد اما ملی پوشان کشورمان با قدرت کار کردند و توانستند اختلاف امتیازی ایجاد کنند. نتیجه در وقت استراحت فنی اول 8 بر 3 شد. بعد از این وقفه اما هندی ها 2 امتیاز را جبران کردند. روند بازی با اختلاف 3 امتیازی پیش رفت و نتیجه 14 بر 11 شد. ایران با حفظ این اختلاف، در وقت استراحت فنی دوم 16 بر 13 به برتری رسید.
 
بعد از این وقفه هندی ها توانستند بازهم خود را به ایران نزدیک کنند و در امتیاز 17 با ما مساوی شوند. در ادامه ملی پوشان کشورمان به خود آمدند و بازهم با عملکردی خوب روی تور و خط سرویس، 3 امتیاز اختلاف ایجاد کردند. ثبت نتیجه 20 بر 17 باعث شد تا سرمربی هند درخواست وقت استراحت کند. این وقفه به حریف کمک کرد تا آنها روند امتیازگیری ایران را متوقف کنند. هندی ها با عملکردی خوب توانستند به 2 امتیازی ایران برسند و نتیجه 23 بر 21 شد. در ادامه اما بازهم ایران بر اوضاع مسلط شد و توانست با گرفتن 2 امتیاز دیگر این ست را نیز 25 بر 21 از آن خود کند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.