توکلی بازیگر سینما و تلویزیون:

عشق به امام حسین(ع)، یک عشق جهانی است

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: عشق به امام حسین(ع)، یک عشق جهانی است و فقط یک کلمه است و اگر به این مفهوم برسیم که عشق، یک عشق جاودانه است، هرگز حاضر نیستیم که این امام را تنها بگذاریم.
چهارشنبه، 24 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عشق به امام حسین(ع)، یک عشق جهانی است

به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری اربعین پرس، رضا توکلی بازیگر سریال تلویزیونی زیرزمین در گفتگویی با اربعین پرس اشاره به خلق حماسه عظیم و ماندگار اربعین حسینی گفت: مردم کشورمان در طول ماه محرم با برگزاری هیئت های مذهبی و عزاداری، یاد سالار شهیدان علیه السلام را زنده نگه می دارند و حتی حاضرند نذوراتی را در راه امام حسین علیه السلام بدهند و در روزهای اربعین حسینی نیز شاهد راهپیمایی عظیم زائران اربعین حسینی هستیم که نشان دهنده زنده ماندن یاد و راه سالار شهیدان علیه السلام است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، این نهضت حسینی بود که باعث پیروزی رزمندگان ما در مقابل رژیم بعث عراق شد و شهدایمان حاضر شدند از جانشان بگذرند تا نامشان در میان عاشقان امام حسین علیه السلام ثبت شود و فرهنگ عاشورا، فرهنگی بود که به کمک ما شتافت تا نگذاریم که جبهه یزیدیان، به راحتی بتوانند به خاک کشورمان تجاوز کنند و پیاده روی اربعین حسینی هم نشان می دهد که همچنان این نهضت حسینی و عاشورایی زنده است و مردم ما با عشق خاصی، مسیرهای طولانی را طی می کنند تا حرم این امام بزرگوار را زیارت کنند.
توکلی با بیان اینکه حضور چهره های مشهور در پیاده روی اربعین حسینی بسیار اثرگذار است، افزود: یقینا جوانان ما علاقه خاصی به چهره های مشهور ورزشی و هنری دارند و وقتی چنین شخصیت هایی را در راهپیمایی اربعین حسینی می بییند، تشویق می شوند که سال های آینده هم با همین شور و علاقه به عنوان زائر اربعین حسینی راهی کربلا شوند.
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: عشق به امام حسین(ع)، یک عشق جهانی است و فقط یک کلمه است و اگر به این مفهوم برسیم که عشق، یک عشق جاودانه است، هرگز حاضر نیستیم که این امام را تنها بگذاریم.
وی افزود: من دوست دارم کفش کسانی که به زیارت سالار شهیدان علیه السلام می روند را تمیز کنم. حرم سالار شهیدان علیه السلام فقط میزبان شیعیان جهان نیست، بلکه اهل تسنن، مسیحیان و سایر ادیان هم به زیارت این امام بزرگوار می روند و برایش اشک می ریزند.

مرتبط
اربعین پرس رسانه اربعینی سازمان اوقاف و امورخیریه

در مسیر باش | کمپین بین‌المللی اشتراک تصاویر ناب اربعین
امین حیایی: حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین پیام‌آور ارادت به سالار شهیدان است



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما