آلودگی هوا امتحانات دانشگاه پیام نور را لغو نمی کند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود و در صورت احتمالی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا، امتحانات این دانشگاه به قوت خود باقی خواهد ماند و لغو نمی‌شود.
شنبه، 30 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آلودگی هوا امتحانات دانشگاه پیام نور را لغو نمی کند
امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود، گفت:  آزمون پایان نیمسال اول ۹۸-۹۹ دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا ۲۴ دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.
 

 آزمون دانشگاه پیام نور در زمان مقرر برگزار می‌شود

وی افزود: تمامی مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت هر شرایطی، حتی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا دایر بوده و همه آزمون ها، طبق برنامه زمان بندی به قوت خود باقی است.
 

 امتحانات پیام نور به دلیل زمانبندی به هیچ عنوان لغو نمی شود

بهروز درباره علت لغو نکردن امتحانات دانشگاه پیام نور به خبرنگار فارس توضیح داد: آزمون های دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه به صورت سراسری و متمرکز در کل کشور برگزار می‌شود به دلیل زمانبندی و برنامه ریزی به هیچ عنوان لغو نمی شود چراکه هر نوبت از آزمون این دانشگاه مانند کنکور سراسری بوده و به خاطر زمانبندی نمی توان آن را تغییر داد یا لغو کرد.
 

 آلودگی از یک سو و زمان بندی از سوی دیگر

بر اساس این گزارش ، وجود آلودگی شدید هوا و در معرض خطر تنفسی قرار گرفتن دانشجویان از یک سوء دارای اهمیت است اما عدم لغو آزمون دانشگاه پیام نور به علت برنامه ریزی و زمان بندی از قبل تعیین شده هم در جای خود قابل تأمل است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط